CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Monday, August 31, 2009

Tanggal 3 Puluh 1, Bulan 8, 5 Puluh 7


TANGGAL 3 PULUH 1, BULAN 8, 5 PULUH 7
( 31 OGOS 1957 )

Tanggal 31
Bulan lapan lima puluh tujuh
Merdeka ! Merdeka !
Tetaplah merdeka
Ia pasti menjadi sejarah

Tanggal 31
Bulan lapan lima puluh tujuh
Hari yang mulia
Hari bahagia
Sambut dengan jiwa yang merdeka

Mari kita seluruh warga negara
Ramai-ramai menyambut hari merdeka
Merdeka !
Tiga satu bulan lapan lima puluh tujuh
Hari mulia negaraku merdeka


SALAM KEMERDEKAAN
KEPADA SELURUH RAKYAT
MALAYSIA

17 comments:

4 'so' bersaudara... said...

Merdeka!
Merdeka!
Merdeka!

n@m@n said...

salam merdeka..

dan selamat kembali ke sekolah..

merdekakan minda anak-anak murid kita..dan minda kita juga..hehe

a kl citizen said...

salam merdeka

Mohamad Khairul Nizam Abu Hassan said...

;) :) :)
Merdeka!!!
bawak la bebudak koir tu nyanyi backup belakang sekali.

- jinggo - said...

salam cgu..
salam ramada
salam berbuka
salam merdeka..
dan
selamat kembali ke sekolah...
esok mesti
TAK MERDEKA...ha...

imanshah said...

Selamat menyambut hari kebangsaan ke -52..1 Malaysia

ONE ZABA said...

ko nyanyi ke sonata...tolong la berenti nyanyi tu. aku nak ke pasar ramadan ni. hujan tak berenti lagi tu

Yunus Badawi said...

Hari merdeka esok dah mula sekolah. Dah hantar anak2 semua ke?

Aku baru balik dari serting. hehehe

sonata anak kancil said...

4 saudara : semoga anak2 faham apa itu merdeka...

Naman :selamat bertugas

Kl Citizen : salam merdeka ...& esok selamat bertugas

MKNAH : klu but sambutan - memang jadi backup punya

Jinggo : salam merdeka juga..ye betol2 esok tak merdeka...

Imanshah : selamat menyambut hari merdeka juga...

OneZ : aku tau lagu ni je...hujan2 pun pegi pasar ramadhan? tak yah gi lah...buat basah lencun aje...

YB : Ni yang buat kepala lutut aku lemah...dah sedap cuti...apa2 pun esok dengan penuh iltizam aku akan pegi sekolah...

anak2 - hubby hantar sampai ke Seremban - Mohd sambung naik komuter & Fahd, jam 5 ptg tadi...Aku dok masak le kat umah!!
2 lagi tak dapat balik...tunggu cuti raya...

Che' Pit said...

salam merdeka..

walau puasa, merdeka tetap disambut..

LiNda said...

hehe..

boleh geng menyanyi ngan anak2 saya .

xiiinam said...

Alaaaaa..
Nak dengan sonata nyayi...
nak jugak...nak jugak!


Selamat meyambut hari Kemerdekaan..

sonata anak kancil said...

Che' Pit : Bukti hargai mereka yang memerdekakan tanah air...puasa tak jadi masalah - orang2 dulu lagi susah kan? berkorban harta lagik demi utk merdeka...

Linda : nyanyi-nyanyi- naikkan semangat anak2 yang masih mentah tu...yang memang tak merasa kesusahan merdeka...

CkLah : jom kita nyanyi - dengan bersemangat - download lagu ni...salam kemerdekaan....

insan pendidik said...

IP jadi orang terakhir kot... Selamat Hari Merdeka dan Selamat Bertugas kembali ...terngiang-ngiang pulak suara penyanyi asalnya.

sonata anak kancil said...

IP: Belum tentu lagi jd org terakhir...mgkn ada lg yg sdg berjln2 tu...depa singgah le...

Selamat bertugas kembali...

Che' Pit said...

salam IP,

hmm tak kira lah org terkahir ke, ter awal ker, tgh2 ker, sebab
setiap org mesti ada sebab musabab mengapa dia leh jadi org terawal, terakhir, ataupun tgh2..

apa yg penting adalah ucapan dan tanda ingatan.. tul tak SAK?

sonata anak kancil said...

Che'Pit : Betol!!! Seme boleh....awal, tengah, akhir, tepi, atas , bawah....he3x melarat2 pulak...


ucapan masih terus dibuka - tiada penutup...