CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Thursday, August 20, 2009

Ayat-Ayat Pening Kepala....

Hari ini......

Baca ayat2 berikut....kalau salah....
salahlah gamaknya sebab aku tak ajar BM...

dulu2 aku ajar Geog.
sekarang aku ajar PSK - Pend. Sivik & Kewarganegaraan


1. Aku pening kepala tengok budak2 yang tak serius belajar.
PMR / SPM/ STPM dah doket ni...


2. Aku pening kepala bila kerje2 banyak tak siap.


3. Pening kepala aku , tak lama lagi cukup bulan , aku kena bayar macam2 bil
( kalau tak bayar lagi
pening kepala aku - nanti air kena potong / letrik yang tak disambungkan / astro hantar surat saman - sampai hati ye naikkan bil -
pening kepala ku / bil tepon di card credit naik intrest /
paling
pening kepala kalau tak bayar tenet , tak boleh blogging!!!)

4. Waktu aku ketok key-board ni - baca blog ni aku sakit pening kepala.
Jadi aku tak boleh nak berjalan2 - tak sanggop nak ngintai2 ....
sebab aku lepas ni nak rehatkan kepala aku ni
yang sedang sakit pening kepala.

@
@
@
@
@

pesan ngan hubby mintak belikan panadol ni saje masa dia balik keje petang tadi...




pening kepala aku sebab belum makan ubat ni , sebab belum makan malam lagi - aku tak beselera nak makan - pesan lagi ngan hubby mintak dia beli mee-hoon sop - sebab dia kuar jap ade urusan.


5. Oleh kerana aku sakit2
pening kepala & ntah silap makan ape kat sekolah gamaknya - yang aku tau pagi tadi sarapan nasi goreng+telor+air milo 0 -
tu pun sikit , jam 12 tgh makan nasi tomato - 1/2 saje + ayam sambal merah + air suam.....rasa tak sedap / rasa sakit perot , aku dengan tak malunya jumpa bos - mintak balik jam 1 lebih & cakap dengannya aku nak tido!

( Aku pun tido sampai jam 5....
masih pening kepala lagi ni....)

Hu3x - bos kasi balik....dah - dah pegi balik -rehat....
nanti lagi
pening kepala...katanya.

Apa tak
pening kepala - sebelum cuti ni -
kena letak all the files dalam Bilik Gerakan sebab
Jemaah Nazir & Pengarah , Timb. Pengarah dan pegawai2 bawahannya
nak datang lihat betapa mantapnya sekolah ini cemerlang!....

Aduhai lagi la
pening kepala ku ini.....


Bye2 semua yang sedang melawat2 persekitaran rumah aku ni...
minta maaf la - rumah aku ni burok aje...
tak mampu nak ngecat-ngecat baru....

nanti lagi pening kepala aku ini -
lagi2 mengenangkan nak raya ( oiiii - kasi habis itu posa dulu tau....)
lagi laaaa pening kepala aku !!!

ole itu ,
aku berpegang tegoh kepada prinsip,
aku nak kekalkan identiti rumah lama ku ini.....
raya la aku nanti dengan rumah lama aje...
tak la pening kepala ku ini...
*
*
*


psssttt....terima kasih kepada semua yang sudi menyampaikan ucapan
Selamat Hari Lahir kepada my hubby - punyala beronok2 dia!
( rakan maya aku - rakan maya dia gak! )




SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK




10 comments:

ONE ZABA said...

aku pong pening kepala jugak ni...raya dah dekat.

bermakna...segala macam kena beli dan bayar.

baju raya aku pong belum beli lagi ni. tak kan nak pakai baju tahun sudah.

pening...pening...peninggggg!!!

a kl citizen said...

nak raya, nak cuti, nak periksa... memang sangat memeningkan kepala
semoga
esok bangun tdo lebih ceria

selamat menyambut ramadhan

rahmanw said...

salam....
ingatkan ayat ayat cinta....
hehehe....

Yunus Badawi said...

Aku yg baca n3 ko kali ni pun jadi pening kepala.

Aku masuk tido dulu. (Bukan pasal pening taw hehehe)

Bapak said...

tak yah pening2 kak. kalu difikir sampai bila x abis2..

anyway Selamat menyambut Ramadan!

cikgu_math said...

CM pun pening kepala...
Kertas jawapan budak bertimbun... PTK hari selasa ni tak tau nak sentuh apa... baju raya budak-budak belum di cari lagi...esok dah puasa, stok barang dapur belum topup lagi.... pening, pening!!!

INTAN said...

selamat bposa kak

ummi humaira said...

salam ramadhan , smoga pening tu cpt sembuh , jgn pening yg smpai 9 bulan dah, nnti btambah ahli kluarga.he he

mknace said...

:) selamat berpuasa

Aidil Fadzil said...

salam Ramadhan...Moga ia lebih bererti untuk ketika ini....