CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Monday, August 24, 2009

Bloggers Pace Slow Down ....



Bloggers Pace Slow Down During Puasa Time......

But they increase their pace during Solat Terawih.....

Happy fasting during this Ramadhan....

Don't forget to give sadaqah & recite Al-Quran though a single line.

May Allah bestowed His rahmah to all of us
& ummah of Prophet Muhammad saw.

Amin.

12 comments:

mknace said...

;) :) :)
hmmmm...
macam tak slow jer pace tu

sonata anak kancil said...

laju lepas jam 10 mlm ke atas...

GPI SKSV said...

Cubaan 1 1 1 (laju tak?)

Yunus Badawi said...

Siang malam pun masih laju lagi. Dah nak masuk kategori tegar agaknya huhuhu

kakpah said...

lepas 10 lebih dah tak larat nak duduk depan pc hehe..

LotsOfLove-Pearls said...

Salam Ramadhan kak..

Siang jer aktif..

Mlm xder n3 dah..

huhu..

insan pendidik said...

Salam,
untuk Sonata sekeluarga selamat berpuasa dan beribadat pada bulan Ramadan ini. Moga, ramadan tahun ini menjadi yang terbaik buat kita semua.

xiiinam said...

Laptop memang teman ku...he..he..he..

Bukanlah untuk blog saja...mengaji pun di situ....


Selamat berbuka sonata....

imanshah said...

Banyak2 baca quran..huhu..

izman said...

selamat berpuasa dan bertarawih.

pu3 balqis said...

salam ramadhan buat kamu ya...
moga dipermudhkan segalanya..
ameen

s@yangh@sni said...

lepas 10 malam dah kena melayan anak bujang nak tido arr pulak..