CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Saturday, August 22, 2009

Album Kenangan 3.....




Aku simpan semua award yang dihadiahkan oleh kawan2 ni....Terima kasih.

###########



Ini daripada Alimaz skeluarga - teror dia buat kad ni...
boleh tempah untuk kad raya pulak...
( bungkuslah syarikat2 yang ada...seme orang teror buat sendiri...)

Terima kasih - Selamat melaksanakan ibadah puasa.....cadang masak apa petang ni...

*************************************************************************************


Ini award dari Linda Manisssss......


1. Mula2 suruh copy...dah copy dah...& simpan dalam album...

2. Nyatakan 6 fakta menarik mengenai pemberi award ini:-


1. Catatan Pn Linda Manisssss santai - maksudnya bersahaja...
seperti dekat dengannya....

2. Orangnya sungguh manisssss -
seperti Musliha dendangan Othman Hamzah....he3x

3. Ibu yang penyayang dan sangat prihatin tentang anak2...

4. Seorang isteri yang sangat taat kepada suaminya....

5. Sangat rajin & pandai masak!

6. Sangat suke pakai kebaya!!!
( berapa pasang untuk raya tahun ni???)


3. Pilih 10 orang penerima award dan describe tentang mereka...

alahai Linda Manissss.....tak terpilih lah...Tak ape la...
biar seme orang dok relax
pada hari pertama puasa ni....selamat berpuasa ye...
buat kuih apa bebuka nanti...

*************************************************************************************


Oleh kerana aku teka dengan tepat berat Naman sebelum dia bernikah -
aku telah dihadiahkan award ini...Tak sangka betol, aku rasa ni la aku teka dengan tepat...Dulu2 masa pasaria kat sekolah aku teka jumlah kacang ,
hampeh jauh sangat nak sipi2 tepat pun tak dak....Hu3x pandai aku....

Yang ni pulak Naman hadiahkan aku juga kerana aku jadi
antara top komentar kat tempat dia.
Rajin betol dia kira...aku tak pernah sekali2 nak kira
ke mana aku letak komen,
mahupun rakan2 yang datang ke rumah aku...
sape nak datang - datanglah...
kalu aku dok tunggu, letih aku nak jawab salam!
Datang aje la...pintu rumah aku sedia terbuka sebab pondok burok aje....
yang lapang - tak ade barang2....
Naman - Nak tahu sape akak yang bernama
Sonata anak Kancil ? (sila lah ke sini....)


****************************************************************************************

8 comments:

LotsOfLove-Pearls said...

Salam kak..
banyak award hooo..

Kepada Kak,
Salam Ramadhan ok..

mknace said...

:) :) :)
banyak nya award
tahniah
... lihatla duniaaaa...

Yunus Badawi said...

Banyak dah kumpul award. Tahniah. Saya nak bagi org tapi tak pandai buat. Dgn perkataan ajelah huhuhu

Selamat menyambut Ramadan.

LiNda said...

Salam...

Wahh... sekali tunjuk banyak weh.

a'ahlah.. saya baca catatan sonata pun seperti saya berada dekat sangat..

tq... muahhhh !!

a kl citizen said...

kena beli almari kaca simpan award2 ni...

daydeck86 said...

boleh2 kalau sonata nak
bagi ler address sonata -kat email
pin tuh yer mmg yang semat kat baju tuh.......
nanti den pos kan .........

xiiinam said...

كل عام وانتم بخيربشهررمضان ا لكريم

n@m@n said...

hoho..dah agak dah..sebab tak silap akak ada cerita yg sonata akak langgar kucing tu..jadi saya dh agak nama drpd kereta..

Yg top komentar tu pakai gadget je..hehe..

Selamat Berpuasa dan Bercuti~!!!