CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Tuesday, August 11, 2009

SAHABAT MAYA..........album kenangan 2

Sahabat Maya -
istilah sahabat yang berkata-kata tanpa kedengaran suara....
Ada kalanya hanya bersua muka di alam bayangan ,
ada kalanya menatap wajah di paparan ....
Persahabatan ini memberi inspirasi -
yang berkongsi pelbagai kisah suka duka perjalanan hidup ini melalui catatan ...
Semoga persahabatan maya ini akan berterusan....
Ini amat jelas menunjukkan bahawa sahabat2 kalian -
telah / dan sentiasa mengikuti arus kemajuan teknologi hari ini....SYABAS!!!
*
*
*
*
*

Aku paparkan di sini antara cenderamata / award
sahabat yang aku terima & amat menghargainya....

( yang tak ada senarai award di sini & semua followers =
terimakasih = sahabat maya jugak !!! = hantar awards banyak2 he3x )
*
*
*
Sahabat yang dikenali sebagai.....



Linda Amri - Sabah : Pencinta Buku


Hasni, Johor : Beliau akan hadiahkan setem jika ke rumahnya




Anakanda Awin - Tawau, Sabah :
adik beradik dengan Obor-obor & Kak Bie - selamat maju jaya


Fauzieah , KL - very sweet & lovely mummy


LotsOfLove - Pearls : Malaysia -
banyak pearls bersinar2 dipancari mentari....


Cikgu Nza , Johor : nampaknya orang kuat KPPK....


Cikgu Chekdenoor , Selangor : Bos Pusat Tuisyen




Azlina , Perak : Pakar dekor

12 comments:

Yunus Badawi said...

eh aku takde dalam senarai ke? huhuhu
oh ya, mana aku pernah bagi ko apa2 kan? hehehe

Apapun ko sahabat baik ku di alam maya ini. Ikhlas tapi jauh.

n@m@n said...

Owh..award eh..kena buat jugak ni bagi akak sebagai pengomen terbanyak..hehe

ONE ZABA said...

jauh tapi dekat....

alimaz said...

salam....uiiihhhh ramainya sahabat diaaa.....jeles iiiiii....

nza said...

tq,tq,tq krn menghargai diri ini...moga prshabatan brkekalan....amin..

4 'so' bersaudara... said...

kami ni dikira sebagai 'rakan maya baru' agaknya..

sonata anak kancil said...

YB : usah ko berasa hati - ko TETAP jua sahabat terbaik ku...alam maya & alam nyata....

( tapi aku , ko kata aku sahabat baik ko )...jadi aku lebih dari ko tau...

he3x....

sonata anak kancil said...

Naman : Ok dik...bila nak hantar tu?...akak sedia terima! kalau tak ada award - apa2 hadiah istimewa pun boleh hantar!Bukan senang orang nak kasi hadiah ni....he3x...salam perpaduan.

sonata anak kancil said...

OneZaba : aku rasa dekat je tapi jauh & tinggi ! anyway thanks for your hospitality during my vacation last Mei.....ohhhh.....kau lah sahabat ku!!!

sonata anak kancil said...

Alimaz : salam Alimaz ---- sebenarnya memamg ramai ! depa malu nak tunjuk muka tu....yang mengintai2 , yang menjengok2 , yang tumpang lalu , yang ziarah sekali sekala....ohhhh ramai ! agaknya depa tak sempat2 nak tepek award ...

kalau ada award nak bagi --- ( muka tatak malu....),akak terima aje...!ngeh3x

sonata anak kancil said...

Nza : tk kembali - sape2 yang sudi memberi tu /yang sudi2 suruh ambik sendiri datang ke rumah tu...insyaAllah saya simpan dalam album kenangan....(biasalah cikgu kan banyak kad dapat -
seme simpan - )

sonata anak kancil said...

4 bersaudara : kalian ni kategori lama dah! baru ke apa....ok semoga semua keep in touch tau...