CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Sunday, August 16, 2009

Chomel Mati!!!!!

Wahai Kucing ku !!!( boleh klik sini )

Uwaaaaa......uwaaaaa......
Chomel aku telah mati!!!
aku benci ! aku benci !
sebab aku buat dia mati!!!

Uwaaaa.....uwaaaaa........!!!

Sekor daripada anak Tam sangat comel - aku panggil dia Chomel.

Tapi dia dah mati!!!


Sediiiihhhhhh......sebab dia sangat comel...
semua orang kata dia comel, dia cantik, bulu hitamnya cantik, lembut macam kapas.....ekornya pun cantik.....matanya cantik, mukanya comel,
lain dari yang lain.....!!!aku benci ! aku buat dia mati!.....


Petang tadi, Sonata aku - terrrrrrr......langgar dia!!!!
dia mati! Tak lah kuat, masa masuk ke garaj pelan2....
tapi dia main2 jugak kat tayar nak lalu....

Kenapa ko tak nak lari masa aku masuk tadi????
kenapa ko degil??? kenapa ko nak lari2 jugak kat tayar tu????

Chomel aku dah mati.....!!!

23 comments:

a kl citizen said...

innalillahi wa inna ilaihi rojiun

sonata anak kancil said...

Kl Citizen : sob...sob...masih sedih!

daydeck86 said...

dah sampai janji dia....

LiNda said...

salam..

ala... sedihnya ! huhu

Yunus Badawi said...

Ucapan takziah aku utk ko. Mmg sedih kalau apa yg kita syg telah pergi tapi tambah sedih kalau kita yg menyebabkan dia pergi.

SNAS said...

Sedihh nyerr....
Klu sy dh meraunggg nangis nyerr..

ONE ZABA said...

takdirnya begitu....

DUN Behrang 2020 said...

Sabar kak...dah ajal dia sbb tu dia x nak lari...sedihkan...tp itulah asam garam kehidupan...uwaaaaaaaaa!!!

INTAN said...

halamak..terbunuh secara xsengaja....xpe...redhakan saja pemergiannya

Bapak said...

Bapak simpati ngan pemergian Chomel...

jangan Kak Sonata trauma drive kereta pas ni dah la...

noor afzan said...

alololo~
sedihyer..
alahai kucing kamu..
suke sgt jalan2 kat tayar yang bergerak..

haiza najwa said...

Cian kau Mrs Syeikh .. spechless x tau nk pjuk..seriau ak bygkan!

sonata anak kancil said...

daydeck86 : salam kenal - terima kasih turut simpati dengan kesedihanku....


Linda : kalau depan mata Linda macamana? lagi sedih!!! ni hanya coretan saje...( nak amik gambar pun tak nak...)

YB : tu yang aku frust! aku ni mesra kucing !!! ( pak syeikh dah nak sampai depan garaj dari Kluang - aku pon tepon - dia ingat aku accident!!!)

SNAS : salam kenal, huh kalu tengok sendiri boleh "mabok"!!! walaupun sikit aje terkena...terbeliak matanya.

OneZ : terima kasih la OneZ, susahnya aku ni bila semua sayang - ni lah jadinya...
( termimpi2 ko tau tak!!! - pak syeikh kata kalu dia macamana la nanti!!! - baru dia tau , itu baru kucing ....he3x )

Dun Behrang : ko nangis jugak??? uwaaaaa.....ko sama jugak ngan aku...sedih-sedih...

( aku ada cite sama ko - ada tak En Aziz - PKG KK, Perak
jumpa ko ??? aku suruh dia sampaikan salam ku pada mu...)

Intan : memang tak sengaja - dia degil - dia tak nak lari....sib baik tak terpenyek habis2an...sipi aje...

Bapak : moga2 tak ade la gitu...tu hubby kata, itu baru kucing - awak bayangkan ibu/bapa yang langgar anaknya bila gostan kete /apa ke...! dah mati tak hidup lagi!!!melainkan pengsan!

Noor Afzan : aku malas nak ingat2 lagi...takkan sama yang pergi - dia memang cantik! ( cucu cicit kucing Parsi )

Haiza Najwa : aku sedih....pak syeikh pujuk aku - sudah lah....dah nak kena - lain kali cek betul2 - alihkan kucing2 tu dulu....kalau sayang - jaga betul2!!!( macam la aku tak jaga...)

imanshah said...

sedihnya...dah itu janjinya

fatehah said...

isk2.
dh la xsempat tgk die besar..

:'(

cikgu_math said...

dah sampai ajalnya disitu..
Takziah!!

sonata anak kancil said...

Imanshah : aku catat macam ni ko pun sedih - aku lagi la sedih .....udah2 le, aku maleh nak ingat2 kan lagi!

Fatehah : bukan tak tau budak kecik2 ni....suka main2 kat kete - pas tu tak nak lari...tak suka!!!

Cikgu Math : nak wat guana...macam2 cara nak habis umur...

n@m@n said...

dulu-dulu kalau kucing saya mati nangis woo..sob..sob..sob..pastu tanam kat belakang rumah..hihi

LotsOfLove-Pearls said...

aduh....
tak leh nak bayangkan....

mknace said...

ciannnnyeer

kuIna LadyInRed said...

sbb beranak celah pokok kot... tp itu kan dah ajal dia...

ehhhh anda diTAG.. sila ke BS tgk tugasan anda... hehehe

chekdenoor said...

Alahai ciannnnn comellllll .......
Dah buat upacara pengkebumian dia ker...... sebagai membalas rasa bersalah..... buatkan kubur comel secomel comel...ok....ukhussss

sonata anak kancil said...

Naman : kalu jiwa mesra alam , macam ni la...kesian kat hewan2 macamni kan kan...

LotsOfLove : u bayang aje le...u yang langgar ! macam mana , boleh terkedu melihatnya...

Mknace :nak wat macam mana lagi...dah habis dah...tak dapat ganti macam ni lagi...( sabo ajele...)

KulnaLadyInRed : dah nasib ajalnya macam ni...

alahai di tag pulak dah...ok - ok , i'll take - belum tengok lagi nih!

chekdenoor : kalau anak2 ade lagi la depa frust...depa hanya baca kat sini aje...