CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Thursday, July 16, 2009

Kucing ku beranak-ranak.......

mula2 inilah "labour room" - celah pokok


transfer ke dalam bekas ini
baru beumur 2 hari -
tinggal 3 saje -

1 mati kelemasan


masukkan ibunya ( KOKO )


Yang dah "gemok2" ni anak Tam - dah 3 minggu - 3 ekor

21 comments:

noor afzan said...

mak tucing tu x bawak lari ke anak dia..
sulu sayapun ada gak amek anak tucing ngan ibunya.
tapi at last, mak die bawak lari sampaix jupe dah`~
die sorok..
hehe~

Yunus Badawi said...

Meriahlah rumah awak dgn kehadiran anggota baru muahaha

LotsOfLove-Pearls said...

saya paling xtahan bila itu ibu bawak anak dia lari sambil gigit belakang anak..

cian jer baby kucing tue..

- jinggo - said...

kat rumah ada kucing - yatim piatu - saya bersemangat nak bantu - tapi macam tak sedar diri -berak rata2....

dah dihantar jauh2....

ONE ZABA said...

aku ni cukup elergik la ngan tucen ....

pagi aku basuh kereta...ptg dah penuh ngan DNA kucing kat atas kereta.

LiNda said...

saya suka kucing.
cuma yang sedang-sedang
kalu yang kecik sangat
saya geli geleman..

a kl citizen said...

geli ngan kucing...

kucing pun geli ngan saya...

INTAN said...

wahhaha..camne dia leh beranak kat celah pokok tuh...hehe

~Insan Biasa~ said...

Alahhhhhhhhhhhhh comeiiiiiinyer.....saya suka kucing! Kucing kat umah selalu sambut saya balik keje... hehehe

sonata anak kancil said...

Noor afzan : tatau la...biasanya maknya suka beralih2 sampai rasa selesa! tengok2 ilang - cari serata tempat!

YB : Memang meriah , ini la "anak2" kami!!! tengoklah , tak kosa aku nak membela sampai beranak-ranak lagi! suke la depa kalau aku dok layan depa...

LotofLove : sama lah jugak, manusia gendong anak! dah cara dia macam tu..

Jinggo : tu yang tak gemar - macam tak kenang budi kan?

OneZ : tu bukan alergik ...yang ko tak sekolah kan dia afasal? kata cikgu - ajo la dia...

Linda : lain kali, dah cukup sesuai , sonata hantar kat Linda nak tak? Depa semua anak cucu kucing Parsi !!!Bulunya ada yang panjang / sederhana / ada agak pendek - tapi lembut macam sutera!!!

KL Citizen : geli? ehehe...sayang kat kucing tau ...ni haiwan kesayangan nabi!kalau bele ,orang kata murah rezeki!

sonata anak kancil said...

Intan : Ini kes tak sempat la!!! terberanak la tu...

Insan Biasa : Nak? kalau nak, boleh hantar....guna curier ke? he3x...

semuanya adalah anak cucu kucing Parsi...patutnya keturunan hitam - tapi dah lama jadi PR , lepas tu dok kena tackle "orang tempatan" - berkaler2 la dia pulak...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

xska kucing....

gelii...

fatehah said...

waaaa..at last kuar jugak.
ngatkn nk dok dlm perut je.
balik nant mesti dh besar2.isk2

atty's said...

wah leh bukak kedai pet nie..byk anak tucin ..

chekdenoor said...

alahai kucing...chekdee teringin nak bela seekor...tapi...chekdee pali tak suka kalau dia berak.....ukhusssss......

kuIna said...

sek bek tak beranak kat pokok buluh betong...

klu tak jd puteri..

rahmanw said...

salam...
beranak-ranak ke beranak-pinak?
hehehehe.....

sonata anak kancil said...

Gadis Kampung : apa nak geli nya...ok pe...serupa la ngan kawan saya , nampak anak kucin lari tunggang langgang

Fatehah balik tadi, ntah mana mak dia bawak lari! Tak kosa nak layannnnn....

Atty's : kalau bukak kedai pets,hai tak dapat lah nak berblogging!!! mati akal aku...baik tak yah la....

Chekdenoor : ajar depa berak setempat...sonata pun - kalau buat hal, cepat2 hantar kat lain - padan muka dia...

kulna :tak ade buluh betong , sebab tu dia beranak kat celah pokok tu...kalau ada , mau diriku dikelilingi dengan puteri2!!! bestnya...

Rahmanw : salam, tk menliti bahasa , memang tulis macamtu....beranak-ranak....menunjukkan banyak anak...he3x
( marah orang bahasa ibunda )- oppsss : salah kan?

Faridrashidi.Com said...

Salam,

Selamat menjaga kucing dengan baik ya,,

Shifu67 said...

kalau mem besar aku nampak anak kucing ni... sah la melompat

sonata anak kancil said...

Faridrashidi : hari ni ntha ke mana pulak dah dengok2 celah dia bawak lari...ngok2 celah pokok.

Shifu67 : eiksss...takut kucin ke? kita ni selalu benor layan kucing beranak...kecian...