CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Thursday, July 9, 2009

D'Sonata Gallery 3 - Pertandingan Koir Kebangsaan 2009

Pertandingan Koir Peringkat Kebangsaan 2009
Tanjong Puteri Resort, Pasir Gudang , Johor
1 - 3 Julai 2009
















Persembahan : Sekolah Seni Johor Bahru


Sayonara Tanjong Puteri Resort!

12 comments:

GPI SKSV said...

Gambar yg lengkap...

Tahniah...

Dah jadi Ketua Kontinjen pun.. kira hebat dah tu...

Insya Allah masa akan datang.. boleh Johan..

LiNda said...

wah.. bestnya . berwarna-warni.

ONE ZABA said...

tang pakaian yg mahal tu...

DUN Behrang 2020 said...

Meriahnyeeee...laporan bergambar yang tersangatlah da bomb! Kebanyakan pasukan pakai baju 'khas' tp ada gak yg pakai baju seragam sekolah ye...

atty's said...

suka tgk yg pakai kebaya merah..

LotsOfLove-Pearls said...

yeah..
yeah..
naib johan...
naib johan...

hehe..
koir dr sabah nynyi lagu apa sis..?

hehee..

Yunus Badawi said...

Pakaian hebat2. Kesian pasukan yg pakai baju sekolah tu hehehe

sonata anak kancil said...

GPI : Mudahan2 begitu la...tempat kita ,kita teror - bila keluar kepompong - ada lagi lebih teror!

Pihak penganjur telah berbesar hati - memilih GPI sebagai pelawat istimewa kali ini!!! Tahniah....

sonata anak kancil said...

Linda : ye, sonata pun suke - cantik - berlawan2 pulak gayanya.

OneZ : memang mahal! Melaka punya lagi le mahal ...kebaya nyonya!

(dapat pujian baju kami cantik!!!)

Dun Behrang : yang pakai baju sekolah tu - saya tak arif la...cian kat budak2 tu!

Atty's : ye ke?terima kasih kerana suke....lawa kan kan??

LotsofLove : orang sabah pandai nyanyi la...sabah buasanya sentiasa dapat tempat. Alamak, sori lah sis , takdpat nak ingat lagu apa...tapi semuanya lagu2 Malaysia / patriotik.

YB : kalau hang tak balik ari tu, boleh ke PG , tengok pertandingan ini...Nak kata apa budak pakai baju sekolah - biar cikgu dia jawab la , sebab apa jadi gitu...

LotsOfLove-Pearls said...

Pandai ke..?
hehe...
xper..
nnt LOL risik2 lagu aper dorang nynyi..
hehe...

thanks info ok..

GPI SKSV said...

Saya menang? Saya dapat hadiah?
Terharu.. nak bagi ucapan?

~~~~~
Salam. saya ucapkan terima kasih kpd Sykt Hyundai Sonata kerana sudi memilih dan mengundi saya sebagai Pengunjung bertuah kali ini. Sob.. sob..sob..

Tak lupa pada ibubapa di kmpg.. kakak, adik, abg ku di sluruh msia.. warga blogger.. pengunjung blog SKSV.. dan akhir sekali buat DUN 2020..

Serangkap pantun utk anda..

Sorong tangan tarik tangan,
Buah hati di sisi bahu,
suruh tukar ditangis jangan,
Dok di Gopeng sama tak mahu??

jawab tau?

sonata anak kancil said...

GPI SKSV : Tahniah - tahniah, Itu la ucapan ringkas yang disampaikan oleh beliau. Pihak penganjur sekali lagi merakamkan jutaan terima kasih kerana sudi melawat D' Gallery Sonata. Jangan serik untuk menjadi pelawat di sini kerana D'Gallery Sonata akan terus muncul dengan pelbagai versi yang lebih menarik
( errr???)...he3x

Untuk DUN BEHRANG : pantun untuk tuan pihak penganjur tolong jawab - kot2 dah masuk ofis dah tak boleh nak singgah ke D'Gallery Sonata....

Sorong tangan tarik tangan
Tumis kaki pecah-pecah
Apakan daya kaki patah
Suruh tukar ditangis jangan
Berat hati nak berpisah
Demi tugas menurut perintah....

Sekian.TK