CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Wednesday, July 22, 2009

Parti Promosi Buah2an Tempatan

Tarikh : 21 Julai 2009

Ditaja oleh : FAMA

Sempena : Kempen Makan Buah2an Tempatan Peringkat Sekolah



Pelbagai aneka buah2an tempatan disajikan
untuk seluruh warga guru & murid sekolah


makan cempedak, rambutan, pulasan, manggis , duku langsat....durian je tak de.....
untuk orang2 macam aku ni ....dapatlah tapau balik .....he3x
tak habis lagi cempedak & pulasan...

19 comments:

noor afzan said...

woooo...
sedapnya ..
nak makan rambutam merah2 tuh..
syok nyer~

rahmanw said...

salam...
budak2 yang dah tak sekolah leh join ke?
hehehehe....

sonata anak kancil said...

noor afzan : memang best - free katakan!!! kalau ade lagi...he3x
( tamaknya...)

Rahmanw : minta maaf berbanyak...tak sekolah tak boleh - TETAPI kalau masok sekolah hari ni ( 21.7.) - SURE boleh!!!

ONE ZABA said...

memang cukup banyak buah tu...udah la pelbagai... ada aneka pulak... buah2an lagi... mau lawas je ke tandas tu.

LiNda said...

wah..
promosi buah2an yg best..
dah nama buahkan
makan banyak pun takperrr..
tak gemuk punya.

hehehe

LotsOfLove-Pearls said...

nak cempedak..
hehe..
rasanya kat kawasan LOL juga ada jual buah2an cenggini tapi LOL hanya lalu jer..

Bilalah aku berpeluang nak jalan2 nie..
asyik2 duk opis jer.. :(

Aidil Fadzil said...

salam...pasal buah-buah ni ingat kat kampong. RINDUnya. Kalau kita tak ada pun tentu dapat makan free juga. sedekah jiran-jiran.

kuIna LadyInRed said...

buah2an tempatan nie tak buat kempen pun dapt sambutan terutama raja buah tu..

errrkkk tp sy aja yg tak makan.

chekdenoor said...

Depan ofice chekdee ada gerai buah durian ...setiap hari ...ramai pengunjung yang duduk makan durian disitu ....kelihatannya mereka happy makan disitu.... terutama makan-makan durian disebelah malam...cuaca sejuk .........

atty's said...

pagi petang goreng cempedak nie...

the life of cikgu sue said...

Emmmm...sedapnya cikgu.

Buah pulasan ada tak?kalau tengah makan pulasan ni kawan lalu pun buat tak nampak je.

Bukan apa,takut dia pun nak jugak.

sonata anak kancil said...

OneZ : aku makan tak ada apa2 pulak...selamat latu.

Linda : huhuhu sedap-sedap...free katakan & makan ramai2.

LotsofLove : keluar la jalan2....dok kat ofis je penat jugak tau...pi gi beli buah2 yang org dok jual - kurang2nya membantu ekonomi mereka.

Aidil Fadzil : orang ada kampung lain la...kita ni dok kat bandar - harap kat pasar /gerai buah2an aje le...

Kulna LadyInRed : betul2 tu...bila dah banyak ( rezeki murah ) - kita beli pun tesangatlah murah...

Chekdenoor : chekdenoor tak join sama ke? malam yang sejuk, makan durian - huhu kepanasan la...

Atty's : ada gak cempedak - tapi ohhhh....maleh nya nek goreng...makan gitu aje.

Cikgu Sue : ada banyak buah pulasan - kalau nak pun boleh bagi...apa salahnya buat sedekah aje le...

tchersally said...

bestnya acara cenggini..hehe..rambutan 2 kilo!!

INTAN said...

perhh...byk sungguh..puas ati

sonata anak kancil said...

tchersally : bukan selalu mnacamni, rezekimurah kot tahun ni...lebih 2 kilo pun boleh,nak? mai sini...

intan : memang sedap - makan la seberapa banyak yang boleh! tapi kita dah tua2 ni -mana larat oiii....

kakpah said...

bestnya dapat makan buah2an. free pulak tu.

sonata anak kancil said...

kakpah : huhuhu....memang best!

imanshah said...

saya suka durian!!!

SMK LAJAU, W.P Labuan said...

Wah bestnya buah-buahan tempatan tau ya...makanlah buah-buahan tempatan demi kesihatan yang baik...Tahniah menganjurkan program memartabatkan buah-buahan tempatan....Bagus kalau tanam di sekolah....