CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Saturday, July 31, 2010

Semalam Jumaat & hari ini Sabtu

Hari Jumaat 30.7.2010

dari pagi ke sekolah - 12.30 tgh - terus  ke KLIA untuk mengambil barang yang dikirim dari Tawau, Sabah ( terpaksa pergi jugak hari ini  )& bertemu dengan ahli keluarga dari Tawau - ke Taman TAR Ampang - untuk majlis resepsi pengantin lelaki esok hari (31.7.2010) - terus sambung dinner - sampai Melaka semula jam 12 malam ! what's such a jam packed day !


Hari Sabtu 31.7.2010

7.30 pagi dah keluar rumah untuk menghadiri kursus  di Hotel Seri Malaysia, Ayer Keroh - 5.15 petang - selesai minum petang .... mahu relax pulak ...letih looooo.......

16 comments:

ONE ZABA said...

esok ahad...lusa kerja semula

ahmad humairi said...

semalam hari jumaat,
hari ini sabtu,
letih dan penat,
mimpi diganggu hantu.

sonata anak kancil said...

oneZ : tak sabo nak tunggu cuti lagi !

indahhouse said...

salam kak,
Kesiannya kak. sibuk ngan kenduri kak?

sonata anak kancil said...

Ahmad Humairi : letih dan penat - begini lah kehidupan selagi berada di atas dunia ini...

sonata anak kancil said...

Indahouse :w'salam : tak buat kenduri ...tapi demi keluarga tu kenalah berkorban apa saja ! hari ni hari dia , nanti hari kita pulak...

cheqna said...

salam kak

selamat berehat la ye..=)
salam ziarah..

Kak Nora said...

Bizi, bizi, bizi weekend, ye cg?

sonata anak kancil said...

Cheqna :tk ziarah ke AGK...senang2 datang lah lagi

sonata anak kancil said...

kak Nora : cikgu kak gitu lah...macam2 bizi nya !

sahromnasrudin said...

salam..cikgu kjer 24 jam sehari ke???

Rozali said...

Assalamualaikum Cikgu Sonata

tak mengapa sebuk
orang akan kenang jasa guru sampai ke mati

Wassalam

sonata anak kancil said...

sahromnasrudin : ntah la...tak tau bila rehat sebenarnya !

sonata anak kancil said...

Rozali : saya rasa semua macam ni la....work our plan , but sometime it's will turn upside down !

nadz said...

Assallamualaikum cikgu,

Demi kerjaya
dan keluarga
dan sahabat
Penat memang penat..
tapi kehidupan yang berjadual padat ni..kadang-kadang bagus juga...challenge the body and mental
betulka..

sonata anak kancil said...

mama nadz : w'salam...inilah namanya Asam Garam Kehidupan !
Kalau tak ade segala mende nya secukup rasa maka tak best lah masakan kehidupan ini ...he3x