CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Friday, July 16, 2010

dapat lagi.....!



dapat lagi award !
terima kasih - terima kasih 
kepada Jejaka Desa anak jati Pahang
yang sudi memilih aku


Dia pening kepala nak pilih sape.....
dia nampak kereta hitam Sonata......

lantas tanpa berfikir panjang...
lagi lama fikir lagi pening kan Jejaka Desa.......
maka aku la penerima bertuah !


terima kasih sekali lagi.....
kalau ade award2 yang tatau nak beri kat sape....
hahaha.... hantar2 ke sini yer...ngeh3x

8 comments:

kak su said...

Salam Sonata

Tahniah..Dapat award...

laa...kalau cam tuu leh la bagi pingat macam kat PDKM lak...
hee..hee...hee...

Wslm

Raziff Lokman said...

Tahniah!

sahromnasrudin said...

tahniah dan semoga rajin lagi berblogging ya..selamat berblogging ;-)

ahmad humairi said...

dapat award,
tandanya great...
anda hebat!
tahniah!!!

sonata anak kancil said...

kak su : w'salam...nak buat pingat tak ade bajet ....minyak pun dah naik ni !

sonata anak kancil said...

Raziff Lokman : ohhh... terima kasih....

sonata anak kancil said...

Ahmad Humairi : awak pun hebat....! undi punya undi nama naik - tu yang dapat! ade ong la orang kata

sonata anak kancil said...

sahromnasrudin : terima kasih...awak dah ambik award dari AGK ? baik ambik cepat2 & gantung kat rumah