CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Monday, July 5, 2010

Arghhhhh.........tak tahannnnn......!


arghhhhh.............!
tak tahan buuuuuu....sejuk nya !

yang ko main kotor tu nape?

tolongggggg......tak tahan ni......( sambil menggigil2....)

rasa kan ! lain kali jangan main lumpur lagi....
dengar cakap orang tua......kan dah kena mandi...

pas ni letak bedak banyak2...biar wangi

25 comments:

cikgu isza said...

ooo.. cikgu pun suka bela kucing yer.. saya suka kucing tapi tak boleh bela.. huhuhu

ONE ZABA said...

mujur tak tercirit cirit kucing tu kena mandi...

n@m@n said...

anak² stokin ke tu kak sonata?hehe

sonata anak kancil said...

Cikgu Isza : dah macam zoo kucing!

sonata anak kancil said...

OneZ : eerrrrr.....sejuk ! yg sekor ade masalah mata...rabun gamaknya

sonata anak kancil said...

Naman : ntahlah.....stokin maintain mantop je...

penjejak maya said...

salam,

pandai kucing tu berkata-kata hehe..

kak su said...

Salam Sonata...

Alhamdulillah, suka kucing yer???

Saya tak...tapi sikakak suka...adik lak penakut so..tak da la bela kucing

Si kakak selalu tumpang bermanja dgn kucing org lah jawabnya...sian dia.

Wslm

Kak Nora said...

Saya tak suka kuncing, tak tahan bau dan bulunya.

sonata anak kancil said...

penjejak maya : dia belajar dengan tuannya seorang guru..he3x

sonata anak kancil said...

kak Su : anak kecik dah tak ade..kucing buat teman...he3x

sonata anak kancil said...

Kak Nora : kucing - belaan kesayangan nabi kak ! sy sedih tengok kalau kucing mati dilanggar orang

Jejaka Desa said...

Berlage lutut gamoknye ter

rezeki said...

salam cikgu

kalau kecik lagi senang nak mandikan

saya punya , mak datuk
nak mandikan punyalah azab hehehe

mama ju, said...

salam cikgu

cikgu suka kucing? Prihatinnya dia...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

anak kucing...

kalo sy lari sebatu dh..

xtau np.. geli dgn anak kucing..

alangkah bagusnya kalo sy dpt membelai dan tak geli dgn kucing

nza said...

ha tu la degil sgt..kn dh kena mandi...hi...comei jerrr...

Yunus Badawi said...

haah letak bedak banyak2 biar sampai jadi mcm tepung gomak hahaha

sonata anak kancil said...

Jejaka Desa : ntah lah budak2 kecik ni...suke dia je

sonata anak kancil said...

Rezeki : kalau gitu masukkan dalam mesin basuh je...senang!

sonata anak kancil said...

Mama Ju : ade masa tak prhatin jugak!

sonata anak kancil said...

jejaka desa : ahhhh??? sudah komen hilang pulak?

sonata anak kancil said...

Rezeki : susah sangat masuk dalam mesin basuh

sonata anak kancil said...

Mama ju : ade masa perihatin la...kalau tak - tak de nya

Lizzie Yasmin said...

alo2.. tejuk nye...