CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Wednesday, July 7, 2010

semalam perobelem - hari ni .......lega dahhhh.....

aku rasa aku antara orang2 yang paling lega hari ini !!!


semalam memang perobelem 
(tak perlu betul kan ejaan yer.... sebab ade problem -
maka ejaan pun kasi problem jugaklah ) 

terima kasih kepada semua yang mencuba 
melontarkan komen kat rumah saya ni semalam....
nampaknya ade timbul....mungkin ade yang hilang....
tak kisah lah.....moga lepas ni terus sihat walafiat


semalam & sebelumnya seluruh dunia tenet yang beribu pejabat blogspot telah mengalami gangguan seksual
yang menyebabkan "mangsa2" dirundung malang.............


hari ni saya dah lega.................





 mana sakit? 


tak berapa sakit doktor...
lubang sebelah sebelah atas dah pecah !


okey ....oh...sudah pecah ...
ada sakit? 


tak berapa la doktor...


kalau sakit, kita tak boleh buat permanent filling...


*********

saya nampak sebatang jarum dicucuk kat gusi...
ohhh......ngeri - terkejam2 mata saya ini...........
bius sikit kot...


lepas tu "dikerjakanlah" lubang gigi saya dah pecah...
sari dua bila makanan masuk.....agak perobelem....
tak selesa la............macam blogspot jugak la....
dan dan petang semalam saya terus terjah 
ke klinik Dr Das yang pada saya sangat bagus
servisnya di Melaka ni....


Doktor pun mengerudi kawasan lubang gigi geraham ni.....
tak sakit pun !!!!


ohhhhh.............sudah legaaaaa........bestnya!!!
masalah ini telah dapat diselesaikan dengan RM75!


masalah blogspot - baik secara otomatik



31 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Cikgu Sonata

sakit gigi yerrr
dak ok
Alhamdulillah

en blogspot dgn cikgu macam peha
cibit peha kiri peha kanan terasa
en blogspot sakit perut
cikgu sakit gigi
he he

Wassalam

sonata anak kancil said...

Rozali : bila sisa2 makanan tu masuk dalam lubang gigi tu tak okey la...pergi lah tampal semula

n@m@n said...

haritu cabut gigi terkeluar tulang..hehe

sonata anak kancil said...

Naman : ke salah cabut??? tulang disangka gigi!!!

relevan said...

Adoi..sakit gigi sememangnya sakit..

ONE ZABA said...

boleh le makan jambu lagi..

Nida said...

semalam blog saya pun problema,,,

ckLah said...

Sawan En Blogspot dah sembuh...tak jadi mogok!

al-lavendari said...

saya juga lega bila masuk laman menghijau !

Ira said...

huhu .. sakit ..

sonata anak kancil said...

Releven : tak lah sakit sangat ...kebetulan dah lama tak cek-up teruslah buat

sonata anak kancil said...

OneZaba : aku tak gigit jambu yer...aku potong dengan pisau

sonata anak kancil said...

Nida : nasib baik tak kong terus...

sonata anak kancil said...

CkLah : ala sama juga kita...bukan sentiasa sihat....ni semua ujian kecik je

sonata anak kancil said...

Al_lavendari : rumah saya evergreen...

Che Mid said...

Salam perkenalan.. tahniah.. bebas dari perobelem

sonata anak kancil said...

Ira : kau datang dan pergi
sesuka hati mu....
ohhhh...sakitnya gigi ini...

lepas ni kita berpuisi pulak yer Ira...

sonata anak kancil said...

Che Mid : salam kenal jugak...tq singgah ke teratak usang ini...

sudi2 singgah lagi yer...

Ayah Zain said...

salam,

bila sakit gigi, semua tak menjadi

rezeki said...

salam cikgu sak

gigi geraham saya yg pernah tampal 20 tahun lps pun dah terkopak tampalannya hehe

takut pulak di pi doktor, ingat nak tampal sendiri je hehe

semalam juga baru bawak mrs pi cabut gigi gerahamnya yg dah tak boleh diselamtakan

sahromnasrudin said...

sakit adalah ubat yang paling mujarab..nikmatilah ia

nza said...

yes...2dy dh ok trtp komen yg hilang xdpt dikesan dh...hu.

DUN Behrang 2020 said...

Pesanan drp penaja...jagalah gigi anda sebaik mungkin...bg yg dh tak dpt diselamatkan...kena terima hakikat! Huhuhuhu...

ahmad humairi said...

xde poblem yg x boleh di atasi..

sonata anak kancil said...

Ayahy Zain : jaga lah gigi kamu dari dilanda bencana....

sonata anak kancil said...

rezeki @ pak Itam : susah2 ambik tar jalan tu tampal.....

sonata anak kancil said...

Sahromnasrudin : tak mau rasa nikmat sakit !!! nikmat lain okey...

sonata anak kancil said...

Nza : alhamdullilah...

sonata anak kancil said...

Dun behrang : minum lah susu - badan sihat - gigi kuat !!!

sonata anak kancil said...

Ahmad Humairi : sama la jugak ...semua penyakit ade ubatnya

4-a&nazrah said...

dah lama tak ke dentist rasa ngeri pulak...