CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Wednesday, July 14, 2010

10 hari bagaikan 10 purnama !!!

alhamdullilah suami tersayang lagi dicintai 
telah selamat sampai dari nun jauh di utara.....
dah lah jauh di utara seberang lautan pulak tu....
( tak boleh nak blame-blame : sebelum ni saya "tinggalkan" dia.... dapat balasan la ni....ngeh3x )



ini lah asam garam kehidupan saya.....
perpisahan & pertemuan kembali bukan sesuatu yang luarbiasa dalam kehidupan kami...


tuntutan kerja sentiasa memisahkan kami...
sebab tu lah  selagi tak bersara begini la selalu...
cuti pun tak sama - maka agak terbataslah kami nak sentiasa bersama ke mana2 ....


pernah kami "terpisah" sorang ke timur sorang ke barat dalam masa yang sama...!
nak tak nak kena akur lah....kalau tak boleh mengatasi segala rintangan @ arahan - tak payah lah susah2 sang isteri ni bekerja makan gaji kan.....


nasib baik lah sang suami amat2 memahami...........
so tak ade lah berlaku "keporakperandaan" dalam mengharungi kehidupan ini...


14 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Cikgu Sonata

perpisahan - merindui

pertemuan - mesra

he he

Wassalam

mamaju said...

salam cikgu

Sabar mengatasi segala.
Tajuk tu...Wah cikgu masih rindu2an ...macam tulah...

piewahid said...

waa... semenjak duamenjak ni n3 penuh puitis & romantis. alhamdulillah...moga sentiasa berbahagia dunia akhirat :)

mus99 said...

Lagi jauh lagi imtimkan...?
Kalu dekat pun bercakaran tak syok juga...

mus99 said...

tapi bila bersama 10 purnama bak 10 hari je...kan...kan...?

azlina said...

salam ...

makin meningkat usia makin tebal kasih sayang..setiap manusai menghadapi dugaan hidup cuma cara dan cabarannya sahja yg berlainan..

semuga tabah dan berbahagia di samping suami dan ank2 tercinta...
berpisah dan bertemu kerana allah semata-mata...

Zaitun said...

Sayang isteri ditinggal2kan.
Kak Zai dah biasa dengan kehidupan ditinggal2kan demi tugas.

sonata anak kancil said...

Rozali : w'salam....sudah biasa seperti ni

sonata anak kancil said...

Mamaju : kena terima la hakikat seprti ini....kalau duduk KL dulu...purata sebulan - seminggu aje kat rumah!

sonata anak kancil said...

Piewahid : sebab anniversary tak bersama2 tu yang jadi macam ni!!! ha3x

sonata anak kancil said...

Azlina : dah makin nak senja ni....kenalah macam ni...he3x

sonata anak kancil said...

Zaitun : rasanya semua orang macam ni kan...! kalau tak - tak nama kerja kan

sonata anak kancil said...

Mus99 : betul ! tu la sayang namanya

sonata anak kancil said...

Mus99 : ikut individu....he3x