CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Friday, July 16, 2010

Rodong Blogger


Ini adalah hasil nukilan si Jejaka Desa lagi....
Beliau buat ni untuk rodong blogger
@ rakan @ sahabat blogger


 beliau buat satu blog khas you .... 
untuk rodong blogger....
ni dia nama blog tu : sila klik di sini rodong blogger

Sape nak gantung badge yang beliau cipta ni 
kat blog masing2...amat dialu2kan....!
baik pegi ambik cepat2......
sementara waktu ni beliau sedang 
mengemaskinikan data2 rodong blogger !

Sila lah terjah ke rumah si Jejaka Desa anak jati Pahang ni...
( aku  promosi ni ...ko jangan cakap apa2 kat aku ni....)

14 comments:

sahromnasrudin said...

promosi ada makna tue, cikgu heheheheh (lawak jerk...)

sonata anak kancil said...

sahromnasrudin : kasi up sikit tu....he3x

Webmaster@Echam said...

Salam kak... promosi baik punyer.. heheh

sonata anak kancil said...

Webmaster @ Echam : w'salam..mana menghilang diri ni??? lama tak menyapa....

ahmad humairi said...

xpe ke amek?

Rozali said...

Assalamualaikum Cikgu Sonata

macam ni le kawan

Wassalam

sonata anak kancil said...

Ahmad Humairi : amek aje le...kita kan berodong2....he3x

sonata anak kancil said...

Rozali : haahahh apa lagi amek aje le....kita berodong seluruh Malaya

n@m@n said...

nasib baik buka rodok..naya nanti..huhu

KAMATO said...

sapa yg cikgu tolong promosi ni...

Yunus Badawi said...

Lepas ni bolehlah promote blog saya pulak. Nanti saya belanja nasi ambeng hehehe

sonata anak kancil said...

naman : rodok tu ape?

sonata anak kancil said...

Kamato: jejaka desa - orang Pahang

sonata anak kancil said...

Yunus Badawi: no problem..ko sediakan piala emas untuk aku....macam WC punya