CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Wednesday, June 24, 2009

Toilet Bowl Cleaner



2 beranak sedang berjalan2 dalam sebuah pasaraya terkenal...

Sambil mata melilau2 - lepas satu - satu seksyen barang2 yang dipamerkan -
mana tau kot2 ada yang berkenan nak beli - beli aje la...


Umi - ni dia ! beli toilet bowl ni !

Toilet bowl ? Kenapa nak beli toilet bowl ?

Ye la, kan umi kata nak beli...

Ehhh...mana ade , buat ape toilet bowl -
kat umah tu kan dah ada - nak tukar2 pulak...


Ye ! Toilet bowl !

Ko biar betul, tak payah - tak payah...

La umi ni, ari tu umi juga cakap nak beli...
Alamak ! bukan toilet bowl - ni hah apa ni ?

TOILET BOWL CLEANER !

( Patutlah umi bekeras tak nak beli...)




10 comments:

a kl citizen said...

tekejut si ummi.. pikir nak bawa balik toilet bowl tu camana lah ya..

nasib baik silap baca

ONE ZABA said...

beli pun, apa salahnya. boleh buat pasu bunga.

sonata anak kancil said...

Kl Citizen : memang terkejut - kenapa nak suruh beli toilet bowl...rupanya dia silap cakap

OneZ : tak senonoh ko - ade ke nak wat pasu bunga....nanti ada pulak yang menenggek kat situ!!!

Yunus Badawi said...

Kalau ko terbeli toilet bowl, boleh bawak rumah aku sbb aku nak pasang kat setor aku yg tengah dlm pembinaan tu.

psst - jadi ke ko nak rasmikan malam Sabtu ni?

kuIna LadyInRed said...

kena sebut betul2... tak leh terlebih & terkurang perktaan...

sonata anak kancil said...

YB : satu keje pulak nak ngangkut ke rumah ko...baik aku tukar kat rumah aku ni...macam la kat KL tu tak ada...


pssst: rasmi tak rasmi , itu tak kisah...tapi yang penting aku TETAP ke Vistana esok.

Kulna LadyInRed : betul...jangan silap cakap! fikir sebelum cakap...

Yunus Badawi said...

Bukan kat KL takde tapi kalau ko dah terbeli, eloklah hantar rumah aku dari tak pakai ngeh3x.

Esok ko jadi dtg tak ke umah? Majlis perasmian ditunda ke satu tarikh yg belum ditetapkan hehehe

sonata anak kancil said...

YB : Ni sahih lah bangunan tak siap....orang dah beri peluang suruh siap cepat2....Sendiri mau datang - ta tau lagi....anyway depend - tak semestinya.

Yunus Badawi said...

Dah siaplah bangunan tu. Dah pasang jubin luar dan dalam. Di samping tu ada tempat landskap lagi. Sonata kena tengok sendiri utk menikmati kecantikannya hehehe

sonata anak kancil said...

YB : tahniah le dah siap....bila pulak nak buat majlis doa selamat...rasmi tentu sudah...ke buat sekali hari tu?