CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Sunday, June 28, 2009

Bersedia Menurut Perintah

Salam & selamat hari minggu....

Nak tak nak kene pegi jugak!

Nak menjalankan tugas rasmi di JB - 4 hari 3 malam!

Ok , bye....

8 comments:

ONE ZABA said...

semoga slmt pergi dan selamat balik...byeee

a kl citizen said...

selamat bertugas

Shifu67 said...

selamat bertugasss

Yunus Badawi said...

Aku pun insyaAllah akan ke JB jugak esok 3H/2M. Untung2 kita dpt jumpa kat sana hehehe

DUN Behrang 2020 said...

Bye...selamat menjalankan tugas....

faraulah said...

Selamat Bertugas..
Demi Bangsa, Agama dan Negara!

atty's said...

selamat bertugas..

sonata anak kancil said...

Kepada semua rakan yang datang ke rumah Sonata, walaupun dah berkunci - terima kasih atas kepritinan kalian!

Nanti aku cite apa aku buat kat JB.

YB : Ko gi JB jugak rupannya...Ok , contact tau...Ko kan tau nombor aku ....he he he.

Ada ruang & peluang boleh jumpa...