CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Wednesday, June 3, 2009

Nasi Ayam Goreng

Nasi Ayam Goreng


Sekolah cuti....

Semalam cuti sekolah....maknanya saya bercuti!

Sarapan hari ini ialah.....Nasi Ayam Goreng. Bukan nasi goreng ayam...
Semalam buat nasi ayam - ada nasi lebih - jadi goreng aje le...jangan membazir!..
senang aje, nasi tu kan dah berasa rempah nasi ayam - tumis dengan majerin -
+ lada kering kisar + telur + kicap sikit ....
untuk tabur / hiasan - tabur kacang panjang kasi lawa!!!


Hari ini aku dicatatkan nama sebagai petugas rasmi....
Kenalah pegi sekolah jap lagi - gi pantau murid2 yang di'program'kan
dengan kelas tambahan khusus untuk tingkatan 3 & 5.


Program ni kena buat - yang tak minat tu ada....tapi, ramai ibubapa yang prihatin -
tanya tak ada kelas tambahan ke???Setiap kali bercuti sekolah biasanya ada program kelas tambahan ni. Jadi adakan juga...hanya 4 hari saja sampai esok...
kalau penuh 2 minggu ? ohhhhh.....TIDAK!!! tidak 'sezalim' itu kami nak 'dera' anak2
didik ni...begitu juga cikgu...nak suruh cikgu 'mengamuk'???hah cuba buat.....



selamat bertugas..............

8 comments:

Yunus Badawi said...

Nasi ayam goreng ni katergori separuh pandai lah ya? hehehe

Selamat mengajar murid2 supaya lebih pandai ngeh3x

4 'so' bersaudara... said...

pagi ni kami sarapan roti canai seksyen 2 shah alam..

- jinggo - said...

CGU...

dan seminggu saya dan kami makan - makanan yang sama...
he....
he....
macam dah tak sanggup dengan rutin makanan kem.

bercuti.
saya akan libatkan diri untuk ' cuti2 malaysia....'...

nak ke perak.melaka.n9......

ONE ZABA said...

tak kira la nak sebut camana pun... asal kenyang dimakan udah la.

aku ni kalau nasi ayam... hari-hari pun tak pa.

CiK Santai said...

betul betul betul.
klu extra class smpi 2 mggu, memg cikgu yg mengamuk.

LotsOfLove-Pearls said...

nasi goreng ayam ker nasi ayam goreng xkisah..
yg penting ader goreng dan ayamnyer..
hehe...
sedap..

nak makan nasi goreng ar kejap lagi.
hehe..

INTAN said...

adeih.....lapo la...

sonata anak kancil said...

YB : saya tak ngajor - tapi tengok cikgu2 ngajor...

4 bersaudara : jangan rajin bebenor makan roti canai! kolestrol tinggi tau...

jinggo : ala biasa la kalau kem...macam dok kat asrama jugak - serupa menunya! cuba tukar caterer lain tentu lain...bercuti sakan nampaknya - mai rumah...

OneZ : lama2 kang ayam melawas mana nak cari? nak ganti nasi itik pulak?

Cik Santai : sahih la ko antara cikgu suka mengamuk...nasib baik ko bukan kat sini....

LoLPearls : ni sorang lagi suka makan ayam...satu sebab ayam naik harga - ni la asyik suka makan ayam...

Intan : lapo - gi makan le...tu je ubat dia...sama gak kalu ngantok - tido....!