CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Thursday, June 25, 2009

MTQ - Pegawai & Kakitangan KPM Peringkat Negeri


Baru balik dari MTQ - Majlis Tilawah Al-Quran Pegawai
Dan Kakitangan KPM
Peringkat Negeri Melaka di SMKA Sultan Muhammad.

Sepatutnya petang ada meeting UNIT HEM jam 3 petang.
Bila bos balik dari majlis pertandingan koir peringkat negeri juga pagi tadi ,
dia mintak aku wakilkan dia, sebab pada masa yang sama
dia pegi
meeting koperasi sekolah negeri Melaka juga.
Jadi meeting unit ni dia suruh tangguh lagi ke hari Khamis minggu
depan
lepas aku balik dari JB. Dah 2x tangguh!

Untuk makluman - Pasukan KOIR sekolah aku ,
sekali lagi JOHAN dan akan mewakili negeri di Johor.
Bila? Tatau....tak lama lagi la tu....

Aku dah beritahu bos - boleh pegi nanti?Dia jawab, boleh! Boleh aje.....


10 comments:

Yunus Badawi said...

Yes first lagi!

Tahniah kpd pasukan koir sekolah sonata. Dah berapa kali jadi johan negeri Melaka?

ONE ZABA said...

tahniah la....setiap usaha pasti ada kejayaan.

sonata anak kancil said...

YB : terima kasih. setiap tahun menang - rasanya 5/6 tahun kot!Sebab dah banyak tahun , naik lupa dah berapa banyak menang peringkat negeri...setiap tahun tu juga , saya mewakili pengetua ke seluruh M'sia.Bila tiba kebangsaan - dapat saguhati baik je...tak kisah la.

OneZ : terima kasih...anak2 murid kau memang rajin praktis - tak kira cuti sekolah ke - belah petang ke...tapi nak cari pelapis ni agak payah la...

sonata anak kancil said...

OneZ : silap taip tu , Sila BACA anak murid aku ye ...bukan anak murid kau...he he he...penat lo....

LotsOfLove-Pearls said...

wah..
mesti suara power giler....

tahniah ok!

sonata anak kancil said...

LotsOfLove-Pearls : kat sini power la...tapi pengalaman sonata Sabah lagi powerful!!!

Aidil Fadzil said...

Tahniah!Tahniah!Tahniah! Ni Mesti cikgu dia pun suara merdu ni...

Bapak said...

Tahniah..

wah juara bertahan 5/6 tahun berturut-turut..cayalah Kak Sonata!

DUN Behrang 2020 said...

Kat sini MTQ tu berlangsung awal Julai...kena lak kali ni berlangsung kat 'kawasan jajahan...'

sonata anak kancil said...

Aidil Fadzil : terima kasih. tak semestinya begitu...tapi cikgu pandai ajar!

Bapak : terima kasih. setakat ni,macam tu lah...masih sekolah saya juara peringkat negeri

Dun Behrang : dimaklumkan ada 8 peserta lelaki & 5 peserta perempuan ambik bahgian.Johan akan mewakili negeri ke Sabah.