CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Saturday, June 20, 2009

Catan Ringkas

Enjin kete sedang dipanaskan....

Jap lagi nak ke sekolah...Sebelum pegi ke sekolah aku terpaksa makan ini ubat - kepala sakit! Tapi LDP ganti hari ini wajib semua guru attend. (Kursus Dalaman ). Sampailah makan tengah hari.


Jam 2 petang pulak aku kena berada di Kem Modal Insan , Sungai Rambai - jauh tu
( dekat sempadan Muar dah...) wakil bos ke majlis penutup kem SLAD...



Selamat bertugas .....Saya Yang Menurut Perintah



13 comments:

INTAN said...

selamat...selamat...

love is forever said...

kalau sakit kepala, kena ganti kepala baru ye kak... heheh just kidding..
sakit kepala nak layan karenah cikgu2 ye kak? ...
all da best kak sonata yer...thanks for ur advise.

insan pendidik said...

Cikgu kerja non stop. Walaupun sabtu macam-macam aktiviti. Sekolah IP hari ini ada pertandingan Choral speaking, kursus kepimpinan pengawas dan kursus utk pengerusi dan setiausaha persatuan. Itulah guru namanya...

Yunus Badawi said...

Sakit2 kepala pun sempat buat n3 jugak. Sah dah tahap tegar hehehe

kuIna LadyInRed said...

just ambek ubat .. lum ambek MC kan... masih ada kudrat utk jlnkn tnggjwb... semngat tul...

a kl citizen said...

stuju ngan mr. Yunus Badawi....hehe

semoga selamat semuanya..

LiNda said...

~ponstan~ ubat penahan sakit .

hati2 yea kak ...

ONE ZABA said...

boleh gugur rambut kalau amal makan obat tu.

sonata anak kancil said...

Intan : alhamdullilah tugas hari ini dah selamat...now relaxing!

love is forever : baru teringat u pun sakit kan? dah sihat?...saya dah ok ni...baru nak berblogging

Insan Pendidik : kita dah terjah bidang ni - dah rezeki kita macam ni...sedia harungi semuanya...

YB : sakit kepala tak kaitan dengan tahap tegar ...hang lagi tegar - melepasi jam 12 tghmlm! bila buat N3 - sakit mula berkurangan ...ngeh3x

Kulna : bila nak MC - sakit pun baik! MC hujung minggu wat pe...rugi! tak jadi MC.

Kl Citizen : sakit mulai merebak dari petang semalam - cuaca terlalu panas! I cannot tahan - masuk bilik air-con - keluar bilik panas! aduhhhh....

Linda : jika terpaksa baru makan....2 x makan tadi dah ok...jangan ikutkan sangat sakit ni...

OneZ : makan bila sakit & terpaksa...kalau hari ni tak ada urusan - aku tidur aje - rehat!!!

NONG said...

Salam Sonata,
sakit kepala ya..kena banyak rehat tu.

sonata anak kancil said...

Nong : dah ok dah.....

Farid Rashidi said...

Salam, boleh saya tau sakit apa? migrain kah?

sonata anak kancil said...

Farid Rashidi : ye migrain - le ni dah kurang ...kalau dulu...selalu gak kena - lagi teruk , perlu rehat sehari semalam - tahap teruk boleh muntah.