CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Thursday, March 31, 2011

Kecik2 tapi kuat !


Petang tadi pergi ke majlis penutup sukan MSSM kawasan.sebab bos MC - aku pun diarahkan mewaakilinya.Sekolah aku pun termasuk dalam kawasan BC ni...tapi sedia maklumlah...sekolah aku ni kecik je....kalau banding dengan jaguh2 sekolah yang ada padang jauh bezanya macam langit dengan bumi.Sekolah aku ni tak berpadang ! macam pelik bunyinya...memang sekolah aku tak ada padang...tapi tak bermakna tak ada padang budak2 ni tak bersukan .....sukan tetap ada hantar wakil....

Aku tahu...sekolah aku ni hantar yang boleh aje...tak capai tahap tak yah le....buat habis beras je...
3 hari berlalu - hari ini dah selesai....budak2 aku dengan pengurus pasukannya mana lah nak tunggu sampai ke petang untuk majlis penutup....kalau dah berapa kerat je yang ada....dan ada yang kecundang...so tak yah tunggu lah....

Tapi aku ni dah kena wakil...kena akurlah...jemputan bukannya ramai beno....sekolah yang ambik bahagian je...kalau nak caalifbut....huhuhuhu...kang nama naik tak pasai2....tunggu lah aku sampai habis sampai dekat 6.30 petang !

Nasib baik lah aku ada....kalau tak habislah nama sekolah aku di "sanjung2" sebab tak ada wakil untuk majlis penutup. Apa taknya...PPD waktu berucap....cari bos2 yang terlibat...tapi tak ada bos yang datang sebab dengan urusan rasmi yang lain...dan bos aku pulak sakit....tapi PPD ni mana tahu kan ...nape bos tak datang...

Sampai masa umumkan pemenang kategori2 tertentu...Sekali diumumkan peserta sekolah aku (Kalai - ada sambung lagi  ni...tapi lekat panggil Kalai je....... ) telah diumumkan sebagai kategori terbaik L18....dia dapat pingat emas 5000m - rekod & emas 800m...tunggu punya tunggu budak ni tak muncul2 jugak...pengurus pasukan pun tak ada.....aku pun bergegas lah pergi ambik piala itu.....terima kasih...

Lepas tu diumumkan lagi.....olahragawan lelaki - budak ini jugak ! cewah sekali lagi aku mengambil hadiah pialanya daripada PPD....hu3x......

Tak rasa penat ...bila anak murid aku ni telah memenangi kategori ini.....Dia je yang boleh diharap.....Sebelum2 ni pun dialah yang sentiasa wakil sekolah.....Biasanya menang lah...dah pernah wakil negeri pun ! Tu la kecik2 sekolah aku ni.....ada jaguh yang boleh diharap...tahun depan habis dah....

6 comments:

n@m@n said...

akak dah bergambar belum dengan medal² tu?hehe

sonata anak kancil said...

banyak bergambar...tapi satu pun tak dapat !

Sally said...

Mana pulak perginye si Kalai tu?? Haishhh...dah tau menang ngape tak tunggu penyampaian hadiah.. Hmmmm

::FAIZ FARISH:: said...

letak la pic ambl hadiah. hehehe

luahfikiran said...

SALAM,
TAHNIAH ATAS KEJAYAAN. ITU SEMUA ATAS USAHA PELAJAR DAN JUGA GURU2.

nadz said...

Assallamualaikum Cikgu Sonata,
Tahniah..lepas ni kena cari pelapis lah pulak...kot-kot tahun depan nak dapat lagi olahragawan...
Selamat bertugas..