CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Monday, March 28, 2011

silap teknik - kelainan daripada biasa

Hari ni ada majlis perasmian progran mento mente....
Entah apa yang silap teknik guru bertugas selaku MC -
menjemput untuk menyerahkan fail2 mento mente dulu !
sepatutnya berucap rasmi dulu - barulah serah fail !

alamak - tak kisahlah....kelainan daripada biasa
padahal buku aturcara dah terpampang susunatur acaranya...
dah selesai - baru lah diminta berucap !
akhirnya teks yang ada aku ubahsuaikan on the spot
supaya tak berbunyi rasmi dulu baru serah fail !

small matter - but next time do read the program carefully !
jika majlis besar melibatkan tetamu luar ???
begitu juga siapa yang ada hadir  - siapa yang tak ada...
sila semak...

15 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Cikgu Sonata

Alhamdulillah
bijak seorang perasmi
supaya majlis berjalan lancar dan tidak memalukan MC

Wassalam

Yunus Badawi said...

MC jiwa kacau agaknya.

IMANSHAH said...

jgn marah puan penolong kanan. KEsian MC...

IMANSHAH said...

jgn marah puan penolong kanan. KEsian MC...

n@m@n said...

cikgu tu duk serabut pk masalah kerja yang menimbun bila nak habis tuu..hehe

Sally said...

On behalf the MC..maafkan lah dia..gemuruh,gementar sgala bagai perasaan bila jd Master of Ceremony ni..huhu

Nida said...

As-salam..

Nida selalu juga jadi mc, kadang kala kesilapan juga berlaku... maklumlah manusia biasa.. mungkin fikiran kacau kot masa tu

sonata anak kancil said...

Rozali : buat don't know aje...pas tu tegur dia...nape silap

sonata anak kancil said...

YB : ntahlah...tak boleh baca jiwa orang - sepatutnya dah bersedia !

sonata anak kancil said...

Imanshah : tak lah marah....cuma nasihat - komen membina - habis dah

sonata anak kancil said...

Naman : ala macam lah dia sorang yang serabut....
ade yang mengecat lagik !!!

sonata anak kancil said...

Sally : mana boleh gementar...cikgu boleh bercakap pe...budak bukannya ramai beno...cikgu pun ade le 50 orang lepas tolak yang tak datang

sonata anak kancil said...

Nida: ohhh pernah silap yer....ini peringkat sekolah...sebelum tu ade peringkat negeri pun silap ! kita pun tercengang2

Sham said...

dia neves kot...cikgu baru ke...?

sonata anak kancil said...

Sham : cikgu lama ! tak rajin nak biasa2kan berucap....