CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Thursday, March 17, 2011

Aku, Dia, Labu & Labi



Hari : hari yang sama
Masa : berbeza
Lokasi : berbeza


Situasi 1


Labu : InsyaAllah Aku -  Aku akan naik  jugak....percayalah. Bila Dia  naik nanti - ada rezeki Aku - masa ni tak pe la ni - ikut suka mana yang dinaikkan...nak kata apa kan...dia ada kuasa...pada hal ramai lagi yang layak....


Aku : He he he...(sengehhh ...).Yer le Labu - saya tak kisah - ada rezeki saya adalah - kalau tak ada  sampai ke tahap lebih tinggi - tak ape la....saya pun senang sekarang ni....ada saya kisah???


Labu : Saya sentiasa doakan Aku ....insyaAllah ada....tunggu aje le...sebab ada orang nak mintak tukar....Dia tu bagus orangnya....
Dia akan semak semula....( nota - sumber boleh dipercayai )


Aku : Ok la Labu.....insyaAllah kita jumpa lagi....


Situasi 2 


Labi : Ko tahu Aku....Dia tu orang tak suka tau....Ada egonya...sana orang tak suka - sini pun orang tak suka....kerje macam lah dia tahu serba serbi....eiihhhhh entah lah - apa nak jadi nanti...sana tak suka tolak sini - sini tak suka tolak sana.....cepat2lah ko naik....


Aku : ??? ( nota - sumber ini boleh dipercayai...) 
 - Ok...bye...insyaAllah jumpa lagi

10 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

itula kehidupan

Kak Nora said...

Ini tentu kes keputusan penilaian prestasi.Ye ke?

IMANSHAH said...

rezeki Allah tentukan

KuNanGKuNanG said...

salam kenal...rezki sentiasa ada cume cpt@lambat sj...

Nida said...

Hmmmm... teringat arwah bapa mertua pernah berkata "Kerja ni perlu ada istilah mengampu, ayah tak pandai mengampu, sebab tu sampai pencen jadi prebet".. wallahualam

sonata anak kancil said...

Faiz: kita ni ibarat mentimun - durian juga yang kuat

sonata anak kancil said...

Kak Nora : salah ! ade la kisah kawan

sonata anak kancil said...

Iman Shah : betul !

sonata anak kancil said...

Kunang-Kunang :terima kasih sudi berkenalan....betul !

sonata anak kancil said...

Nida : samalah kalau diri saya ni...kerje macam tu jugak !