CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Tuesday, March 15, 2011

hari ini - selasa 15 hb 2011

terima kasih atas ucapan cepat sembuh rakan maya yang menyapa sejak semalam...


hari ini - kalau ikutkan mahu berehat secukupnya...
tapi rasanya tak perlu nak "manja2"kan diri sangat...
makin menjadi2 nanti....sesuai dengan musim cuti sekolah ni...  
kalau boleh nak rasanya nak "berlengkor" dalam rumah aje...
serba serbi rasa malas nak buat kalau badan tak berapa segar !


ah lupakan lah...
takat pening2 lalat tu....uruskan kerje yang patut dibuat waktu cuti sekolah yang sengkat ini...


nak kena pergi sekolah jugak hari ni...
nak tengok jugak budak2 yang ada kelas tambahan...
pergi pun takat separuh hari aje...
dah nampak semua okey...teruskan urusan lain pulak...
petang ada appoinment gigi....
bukan senang nak buat appoinment dengan doktor gigi ni...
asyik full aje.....


petang semalam dah pergi klinik yang biasa pergi
rupa2nya....dah setahun aku tak pergi klinik !
Alhamdullilah......sehat.....ingatkan takat nak beli ubat aje...
tapi staf tu kata baik check-up lah walaupun hanya sakit2 sikit...
bila check  - tekanan darah very good....ah lega rasanya...
bimbang kalau ada tekanan yang tak betul ni..
kalau  tak silap 130/84...okey kata doktor...bagus ! so far so good...
doktor kata - banyak kerje kot.....maybe you need a rest!


ye le doktor....walaupun hari ni doktor ada sediakan MC....
aku kata - it's okey.......


sebelum pergi sekolah...ubat dah makan....

17 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

smoga cepat sembuh ye

Alimaz-Kembara Terasing said...

saya doakan semoga akak cepat sihat....

Shifu67 said...

musim demam dah dtg ni.. macam2 jenis demam ni..

adehh2.. ak pun nak demam ni.. jemputan kenduri kahwin ada 8... adehh2.. demam... :)

Rozali said...

Assalamualaikum Cikgu Sonata

Alhamdulillah
dah beransur baik

mukin demam makan nasi minyak banyak sangat kut...he he

Wassalam

Myfrin's story said...

Salam, cikgu sonata. Semoga cepat sembuh...:) Kak pun batuk dah masuk 2 hari, musim demam agaknya skrg ni....:)

hazeleyed lady said...

Slow down ...you move too fast!
Its time to pamper yourself...
Get well soon.

Jejaka Desa said...

Sakit ke cabut gigi ni...

Sham said...

saya dah kata cuti2 sekolah pun ada gak cikgu ke sekolah ni...!

sonata anak kancil said...

Faiz: terima kasih

sonata anak kancil said...

Alimaz:terima kasih

sonata anak kancil said...

Shifu: ko tu demam memanjang!

sonata anak kancil said...

Rozali: gamaknya gitu la...makan nasi minyak ni berterusan! esok lusa jiran sebelah rumah ni pulak ! mak aiiii...

sonata anak kancil said...

Myfrin: w'salam....bimbang radiasi nuklear jepun dah sampai!

sonata anak kancil said...

Hazeleyed: terima kasih...dah jenis laju nak wat camana...

sonata anak kancil said...

Jejaka Desa : bukan cabut gigi....check-up ...baiki yang rosak....kalau tak cek - doktor tak kerje pulak...he3x

sonata anak kancil said...

Sham: spesis jenis rajin...nak wat macamana....awok pun sama kot...

Che Mid said...

selamat makan ubat dan selamat bercuti!!