CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Saturday, March 5, 2011

Jom sembang-sembang .....


Cantik tak??? dah beli - cantik tak cantik itu soal subjektif...
ikut citarasa tuan rumah lah kan.
Kerusi taman ini baru saja sampai ke sini 3 minggu lepas....
Berkat sabar menunggu kehadirannya - 
dapatlah sepertimana yang diidamkan...
Kena tempah loooo.....asalnya warna macam warna ala2 besi gitu...
tapi mintak dicat putih !
Barulah ngam.....sebab taman mini yang ada ni 
lebih besar lagi sekangkang kera ni berkonsepkan
ala resort @ english cottage
maka ia secantiknya nak warna putih....

31 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Cikgu Sonata

cantik nyerrr
teserlah ke english san nya
he he...
tu hari tak macam ni
nampaknya kena dtg sekali lagi....

Wassalam

::FAIZ FARISH:: said...

wah cantikla...

Anonymous said...

sangat cantik...
tapi kalau tak diletak cat ..nampak keindahan dari sudut elemen...

sonata anak kancil said...

Rozali : w'salam. terima kasih...sila-sila...lepas selesai kenduri hari tu barulah mintak hantar....he3x....

sonata anak kancil said...

Faiz: terima kasih

sonata anak kancil said...

anoy; ohhh gitu ka? we like this white color

rosli said...

Hjh,

Cantik dan cute,pandai memilih warna

sally said...

Cantik! Saya suke! Ptg2 minum d taman..ermmm..bela rabbit putih lg bertambah ke-English-annya..nghee~

abadi romeo said...

fuyooo...best lepak kat situ..bergossip sambil pekene tongkat Ali..

Ummi Humaira said...

assalamualaikum kak hjh...

cantek , cantek ... serasi ..

wah wah , naper tak tempah sblm majlis aritu , kalau tak ,blh ler kami duduk rasmi kan dulu ...

sonata anak kancil said...

Rosli :terima kasih....suai dengan keluasan taman kecik

sonata anak kancil said...

Sally : sayang sekali saya tak ade rabbit...ada hajat nak bela...hubby tak bagi

sonata anak kancil said...

Abadi Romeo: memang best..sembang2 & minum petang

sonata anak kancil said...

Ummi Humaira:w'salam - masa tu kan nak raya cina...mana depa boleh siapkan..utamakan raya dia lah

aRoL said...

cantiknya taman.tenang dan damai je nampak..sesuai ngan kerusi tu...

Jejaka Desa said...

Kala ande payung sedak melepok tengohari...

al-lavendari said...

memamng cantik dan padan .. tengah2nya boleh tegakkan payung.

petang2 boleh duduk2 sambil minum2 dan borak2 !

sonata anak kancil said...

Arol : terima kasih...memang banyak pokok untuk tutup laluan depan jalan raya

sonata anak kancil said...

Jejaka Desa : rasanya tak perlu - sebab dah ade payung asli! ( daun pokok pinang yang tinggi )

sonata anak kancil said...

Al-Lavendari : terima kasih..ye petang2 lepak kat sini...cadangan letak payung - tengok lah dulu...jika sesuai boleh letak

Sham said...

waaa ala-ala inggeris gitu...i like...

Nida said...

Salam kak..

cantik.. awesome!!! Tapi kalau ada sepotong dua kuih dan secawan dua air teh di atasnya lagi nampak superb..hehe

Kak Sidah said...

Assalamualaikum Cikgu,

Cantek akak sukaa...

sonata anak kancil said...

Sham : konon2 gitu la....

sonata anak kancil said...

Nida : masa ambik gambar ni...tak sempat buat air...he3x...nanti sy ambik gambar lain yer...

sonata anak kancil said...

Kak Shidah :W'salam - ala kak biasa2 aje...akak kan tau rumah sy simple aje

So Shy Lady said...

assalam cikgu,

nak tengok gmbar taman ala eng cottage tu, bleh?

;D

azman yusof said...

Assalam puan.. saya sedang mncari kerusi ni.. kat mana ada jual ya.. 0176136977

azman yusof said...

Assalam puan.. saya sedang mncari kerusi ni.. kat mana ada jual ya.. 0176136977

Vitamin Kesihatan Group said...

saya pon cari kerusi ni WA +60105050970

Vitamin Kesihatan Group said...

saya pon cari kerusi ni WA +60105050970