CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Tuesday, March 8, 2011

e-operasi


jangan lupa semua guru mesti update maklumat
 peribadi sendiri dalam sistem e-operasi KPM  - terutama kepada mereka yang mohon untuk bertukar - KPM akan menggunapakai sistem ini - dan untuk masa akan datang e-operasi ini juga 
akan digunakan untuk e-pangkat - dan macam2 e - lagi lah....
sekian, terima kasih

13 comments:

sally said...

Okay..oaky..baiklah..huhu

Rozali said...

Assalamualaikum Cikgu Sonata

lega tak kena isi...he he

Wassalam

NzA said...

skrg semua on-line...

::FAIZ FARISH:: said...

good luck cikgu

Kak Nora said...

e..e...e.....

Sham said...

ek eh..tak tau la pulak...kena check ni...!

sonata anak kancil said...

Sally:bagus ...check yer cikgu

sonata anak kancil said...

Rozali : w'salam - nampaknya awak ketinggalan ! kita semua nya dah nak guna online!

sonata anak kancil said...

Nza: betul tu....slip gaji pun print sendiri

sonata anak kancil said...

Faiz:ohhh tqvm

sonata anak kancil said...

Kak Nora : ala kak ni...orang dah jadi YB senang hati la...hu3x....lambat lagi nak jadi YB

sonata anak kancil said...

Sham: tanya lah GPK 1 - semua orang dah gi taklimat tentang ni...

Aida Ali said...

Sekarang ni ada mcm2 e kan cikgu. Masalahnya kadang2 tu sistemnya macam semut. Naik penin mengadapnya