CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Friday, April 1, 2011

maharaja lawak...

hahahaha......nak tebarai dok gelak si Nabil ni
esok cuti - no hal lewat sikit tidur ni...

macam tengok show Nabil pulak...
siapa Nabil...tak kisahlah...

tapi isi lawaknya boleh sampai ke penonton seperti aku ni
sebab aku ni kategori sukar gelak ! hahahah serius ke?
tak jugak...
tak tahu lah orang lain...

yang lain SEPAH - MAN - okey gak....
aku tak ngundi pun....suka tengok gitu2 je...

jika berpeluang kita tonton pusingan ke 2 pulak....he3x

8 comments:

hazeleyed lady said...

kita pun...(:

Sham said...

memang lawak gila2la semalam...memang rasa nak pecah perut...har har har...

::FAIZ FARISH:: said...

tak tgk la huhu

Dearie Pearls said...

Lawak sangat ar tu kalau tergelak-gelak...

Lama dah tak layan TV..
sob.. sob..

Myfrin's story said...

Salam, cikgu sonata. Kak sekeluarga pun minat tengok maharaja lawak. Tak undi juga, tumpang gelak saja, diorang memang kelakar2 belaka.....:D

Rozali said...

Assalamualaikum Cikgu Sonata

nak tenguk ulangan dia nanti

Wassalam

KAMATO said...

saya pun suka lawak nabil tu..

nur said...

terlepas.. ingat takde kat Astro biasa..

JOM TENGOK GAMBAR BEST!!
JOM KE: ALL IN ONE