CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Sunday, April 3, 2011

bawak berehat la...


2 hari tanpa rehat !
semalam hantar MIL & FIL balik Kluang
dari Melaka pukul lebih kurang pukul 9....siap masak2 & bawak bekal -
sampai je pukul 11 gitu terus makan ...hu3x.......senang
lepas tu balik ke Melaka pulak....sampai dah lewat pukul 3 - rehat sepetang

hari ini pulak lebih kurang pukul 9 suku pergi ziarah anakanda pulak kat Serting
masak2 jugak - tiba pukul 11 setengah terus makan senang !
rehat2...dengan si bujang sorang ni....dah selesai balik ke Melaka pulak
tiba macam semalam jugak - rehat sepetang lagi...

masak nasi impit 20 biji - esok nak bawak bekal makan kat sekolah pulak
sambal goreng jawa - aku mintak sorang staf aku yang tinggal setaman masak...
aku beri dia hati & mempedal ayam - kentang - soon yang ada - yang aku tak sempat2 nak masak...
dia campur yang lain2.....pernah dia masak - sedapnya!

tiba2 lepas magrib tadi dia tepon - suruh keluar rumah sebab nak hantar sambal goreng jawa ni
kenapa? dapat tepon adiknya sakit kat Pontian pukul 6 ...esok cuti...
la...la...habis awak dah ambik ke belum sambal ni bawak balik kampung ? sudah katanya...
terus nak balik ke Pontian malam ni jugak...
okey - selamat jalan....tak ape lah...esok sape punya rezeki marilah makan bersama

lepas magrib tadi barulah semak apa patut disemak untuk kerje esok...
terutama untuk meeting petang esok sebab nak mohon bajet untuk anugerah cemerlang akademik...

pagi esok ngajo....petang meeting AJK PIBG....balik lewat lagik !
semua dah beres..............bawak berehat lah cikgu!

5 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Cikgu Sonata

saya yg membaca n3 ni pun ikut ligat juga...tak berehat...he he

selamat bermesyuarat

Wassalam

Alimaz-Kembara Terasing said...

selamat berehat....

sonata anak kancil said...

Rozali: huhuhu....bizi...bizi...bentang bajet

sonata anak kancil said...

Alimaz: tk...agi idup...agi keje

Admin P@P said...

Assalamualaikum.
Amboi, sibuk mengalahkan tok menteri...

Semoga dikurniakan kesihatan yang berterusan agar terus cergas dan ligat.

Salam ceria. TQ