CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Monday, April 4, 2011

menumpang kasih...

tambah kerje lagik!
rutin kerje yang sedia ada sampai tak terbuat...
sengaja cari fasai...

bulan lepas datang ibu kucing membawa perut memboyot..
(tambah kepada yang sedia ada - Oreo - boleh buat kawan dia)
kesian agaknya cari rumah mak bidan tak jumpa2...
tersinggah ke teratak AGK ini....tumpang kasih dan simpati..
kesian pulak tengok si ibu kucing ni...
tanya dengan dia...ikut lah kalau ko serasi kat sini....duduklah sini
tak berapa lama dah beranak2 lah dia....maka kerje aku membidan pulak si ibu kucing ni...
oleh kerana badannya berbulu kelabu2 sikit....maka lekatlah gelaran Labu...mulanya panggil Abu...ah nampak tak manis panggil Abu ni.....aku tambah L....jadilah LABU....he3x
anaknya masa selamat lahir ke dunia 4 ekor - mati sekor...tinggallah 3...
inilah zuriat yang dilahirkan oleh nya....ntah dari mana datangnya....suka pulak dia tinggal kat sini...
pagi2 sebelum pergi sekolah dah mintak sarapan....selagi tak beri selagi tu lah merayu2....

tak lama  lepas tu...si Oreo pulak beranak...anak2nya masih belum bukak mata....
beranak dalam kotak....belum aku alih2kan lagi....
anak2 dia pun 3 ekor...semuanya ikut tema hitam putih !


mari kita tengok kucing2 ku yang comel ni...



yang ini paling gemok & montel 


nombor 2 gemok 


yang ini kurus 

semuanya fotogenik....bulu2 diorang ni semuanya seperti kapas

oleh sebab belum cukup matang & belum remaja lagi....tak nampak lagi keistemewaan masing2...
cuba korang cadangkan nama2 yang sesuai untuk si comel ini....

11 comments:

Ummi Humaira said...

salam kak sonata...

geramnya tengok si comel tu ....

@@@@@

apa khabar ? perjalanan ke..... dah dekat , bila tarikhnya ek?

KuNanGKuNanG said...

takut la ngan kucing...kucing suka sgt lompat kat riba sy...geli...tp mmg tomei2 kucing2 awak2...

::FAIZ FARISH:: said...

comel

Kak Nora said...

Masa baby memang comel. Akak geli anak kucing lebih-lebih lagi yang belum buka mata.Kucing mendatang selalu singgah di laman rumah akak dan menyangkakan lama akak RnR. Kucing siapalah lah tu?

Anonymous said...

sy menjaga kucing2 mcm anak sendiri, lulu dah arwah paling lama hidup dgn kami 14 tahun,mighty lakinya 13 tahun .kubur mereka sebelah menyebelah.

Jejaka Desa said...

Geram la pulok.Comei amat weh.Kitnye koi tak suke dia berok merate ter la

fatehah said...

aaarrggghhhh comelnyeeeeeee. balik nanti siap la doranggggg!

Hajah Zainab bt Abdullah said...

comel! geram akak tengok :))

Dearie Pearls said...

comelnyeeeeeeeeeer 'mereka'...

yang atas sekali tu kasi nama 'momo'...
heeeeeeeee...

*pengaruh citer japan ar ni..
momo...

Miecyber said...

Cutenyerr...


Teksi berkuasa elektrik di Jepun

farahin said...

by the time in balik rumah, mesti sorang2 dah besau tu