CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Friday, April 22, 2011

Akak tak nak ? Free kak !!!

Kalau korang baca tajuk tu...jangan salah sangka pulak...
macam2 boleh diputarbelitkan .

Petang tadi selepas satu urusan penting di Kota Cemerlang - aku kona kete hala ke Mydin Ayer Keroh.
Hajatnya beli stok makanan sikit...sikit je...maklumlah duit pun dah sikit...gaji belum dapat tunggu 25hb nanti...he3x

Yang aku nak cite ni...bila aku masuk je pintu Mydin terpaksalah lalu depan macam2 - beratur meja orang2jual macam2 produk...aku tak kisah pun nak melilau kat situ....sebab tujuan aku nak beli barang dalam Mydin Store - bukan nak gi suka2 buang2 masa meninjau2 pelbagai barang ...macam2 lah ada yang jual - aku nak senarai pun tak ingat la...kosmetik la - barang2 alat dapur la - ntah apa2 la lagi....aku nak buat apa beli tu semua...yang ada ala kadar kat rumah ni pun ada yang tak gunapakai lagi ! (bukan aku sombong ke - eksyen ke...tidak - tidak sekali2 !!! )

Bila aku lalu depan diorang....kak - ni free kak....ambik lah kak !
Akak tulis nama - kak dapat ni - free kak !

Tak moh - tak moh aku kata...terima kasih...

Lalu jalan seterusnya...
Kak - free kak - ambik lah...

Minta maaf....tak apa la dik...terima kasih...aku terus menonong masuk dalam Mydin

Aikkk...banyak beno barang free ni???

Apasal depa nak bagi free???
Aku pun tak berapa faham lah...nape nak bagi free!!!
Suruh tulis nama....

Kadang2 aku terfikir gak nak tulis - tapi nama lain...
Isshhhh...isshhh tak baik pulak nak tipu....kang tak fasal2 dapat trace aku...mana tahu kan!

Pernah aku ke Tesco kat parking kete - sorang amoi nak beri barang free...
Please...ambiklah kak....nanti saya tak dapat balik bos marah sebab tak habis beri barang free !!!
La itu macam ka???

Aku pun musykil...apa fasal lah sibuk2 nak bagi barang free ni...yang aku nampak tadi macam rupa
tipuware aje....aku nak buat apa tipuware ke tupperware ke....sebab aku dah ada! kang buat semak aje dalam rumah ni ...
Yang ada ni pun....bos beso dah bising !!! cukup2lah guna yang ada ni....

Aku rasa mungkin ada banyak udang disebalik meehoon kot....

free aku tak mahu - beli lagi la tak nak !!!

9 comments:

mama ju said...

Aslkm
Apa kabar cikgu ? Tak penat ke?
Free tu pembohong je. Dlm tak nak layan tu pernah juga layan...tapi byk tanya...tak de dpt benda free tu kalau tak bersoal jawab. Hehe bosan...saya jadi tak ingin ke Giant bila teringat peristiwa tu...Apa2 pun jgn terpesona dgn janji2 kosong budak2 tu...kita kelentong diaoarg balik! Bye

IMANSHAH said...

makan free saya mau

ada yg nak bg??

Sally said...

Harusssss ada bapak lobster d sebalik meehoon.

Nizam Awang Brahim said...

Mane ande mende free jaman sekarang ni.Masuk jamban pun berbayor weh.

NzA said...

mmg byk camtu espclly kt PC Fair..kdg jadi confused lak....sy pn brtindak cam akak..mmg xberani la nk ambikw.pn didesak.

Bapak said...

tu approach marketing yg biasa, kasi hadiah free sikit pastu minta nama, contact dan adress. pastu faham2 sendiri la, sampai ke lubang cacing ke cari tuk jual produk sebenar dia..heheh

Unknown said...

selalunya gitu laa...
meh makan mee udang lagi sodapp!

ahmad humairi said...

Alaaa....free je...amik jangan tak amik.

::FAIZ:: said...

suka komen jejaka desa. kahkahkah