CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Friday, February 4, 2011

Terima Kasih Atas Kesudian Bertandang Ke TERATAK AGK

Terima kasih atas kesudian para tetamu jemputan khasnya para guru & rakan anak2 meraikan Majlis Kesyukuran Dan Doa Selamat pada 3hb Feb 2011sempena keberangkatan mereka yang akan melanjutkan pelajaran dalam bidang masing-masing dalam masa yang terdekat ini. 

Tidak lupa juga buat pertama kalinya kehadiran tetamu rakan maya @ bloggers  , Safiudin.com , Ummi Humaira sekeluarga & Atuk PHD & keluarga & Ayah Zain & isteri ( dah 3 kali datang - rumah dekat je kan...he3x).

Terima kasih atas kehadiran kalian - mohon berbanyak maaf dengan layanan yang tidak sempurna - yang serba kekurangan. Semoga kehadiran rakan maya ni mengeratkan lagi ukhuwah Islamiah. ( nampaknya Ummi Humaira dan Atuk PHD sudah buat liputan meluas tentang majlis ini ! ( silalah bertandang ke tempat mereka.... saya cilok gambar2 dari blog mereka ....ok Atuk / Ummi ??? tuan rumah biasanya dialah yang sibuk usung kamera..tapi kali ni....nak cuit kamera pun tak sempat ! ) - tengok tu...gambar orang dah jadi hak milik dia pulok doh....!


  Atuk  sekeluarga sedang menikmati jamuan....makan kenyang2 Atuk....
sebab dah tempuh 2 jam jem dari KL ke Tol Ayer Keroh...
jangan serik Atuk datang ke rumah saya ni 


sepertimana kata Atuk - sempat jugak kami berborak2 dari luar rumah sampai dalam rumah -
 dari dalam rumah hingga ke luar rumah ! 



cenderamata istemewa daripada Atuk
Terima kasih !


keluarga Ummi Humaira sudah selesai -
 nak berangkat pulang setelah dari pagi pergi ke Muar....
langsong hala balik ke rumah Sonata dan lewat petang balik ke KL


 Fahd akan melanjutkan pelajaran ke MRSM Serting


 Faisal akan ke UNSW Australia & 
Farahin akan ke UOA New Zealand

Didoakan semoga anakanda sentiasa beroleh kecemerlangan dalam bidang masing2 
cemerlang di dunia & juga akhirat...semoga diperantauan cekalkan hati - 
kukuhkan tahap keimanan - solat & al-quran sebagai pegangan serta amalan 
 semoga menjadi anak yang soleh & solehah & berakhlak mulia.
Umi dan abah sentiasa mendoakan kejayaan kalian.


14 comments:

mama ju, said...

Aslkm Cikgu

Maaf tak dpt dtg.Seronok tgk anak2 cikgu pandai2.Moga mereka terus berjaya. Rajinnya cikgu tanam pokok2...cantik2

mama ju, said...

Aslkm

Hehe saya tambah nama cikgu Sonata kat N3 saya!

IMANSHAH said...

tahniah kak atas kejayaan anak2..mohon maaf tak berkesempatan ke melaka

nadz said...

Assallamualaikum Cikgu Sonata,

Alhamdulillah. Mama nadz tumpang seronok dan bersyukur buat keluarga cikgu Sonata itu. Semuga perjalanan menuntut ilmu mereka beroleh rahmat.
Sampaikan salam tahniah mama nadz buat mereka bertiga.(tahniah juga buat cikgu dan suami yang mempunyai anak-anak cemerlang)
w/salam

Rozali said...

Assalamualaikum Cikgu Sonata

terima kasih atas layanan yg mesra kpd kami, walaupun ramai tetamu lain

amin amin amin
atas doa umi dan abah tuuu

Wassalam

Rozali said...

ps: terima kasih banyak2
atas bungkusan yg di bekakalkan

sonata anak kancil said...

Mamaju: tak ape ...lain kali @ bila2 masa boleh datang...Terima kasih

sonata anak kancil said...

Mamaju lagi : w'salam...nanti saya tengok...apa cite tu

sonata anak kancil said...

Imanshah: terima kasih...bila nak mai sini?

sonata anak kancil said...

Nadz : w'salam - terima kasih...anak2 Mama Nadz pun semuanya sudah berjaya...anak2 saya masih bertatih lagi

sonata anak kancil said...

Rozali : w'salam - layanan yang kurang sempurna...lain kali boleh singgah lagi - dah tahu - senang kan cari rumah saya!

sonata anak kancil said...

Rozali lagi : tu orang kata - orang2 lewat datang ni ada 2 kategori - samaada untung @ rugi! rugi - kalau semua dah habis....untung jika masih ada lagi !

rosli said...

Salam Hjh Zaleha,

Tahniah pada hjh dan suami ata kejayaan anak2 untuk melanjutkan pelajaran. Saya tidak dapat hadir kerana ke Mersing hari tu. Seronok tgk ramai kawan2 pdkm ada sama.

sonata anak kancil said...

Rosli : terima kasih...tu lah kalau Rosli ada...boleh bua lintas langsong ! he3x