CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Saturday, February 12, 2011

sampai bila aku kena sabo?





sabo - sabo - sabo....( dalam loghat Johor ...dalam tulisan Bahasa Melayu - tulis SABAR )


aku malas nak tulis2 tentang bab2 sabo ni....kalau ikut perspektif Islam pun memang banyak lah...jadi tak perlu aku letak kat sini...sape2 nak tahu tentang sabo ni...tanyalah Google - serba serbi dia tahu...hebat betul!


berbalik kepada aku ni pulak....ntah kenapa dalam sari dua ni aku jadi manusia tak sabo....sebenarnya aku banyak bersabo dalam hidup aku ni...tapi yang ni ada satu bab buat aku tak sabo....tengoklah sari dua ni....aku boleh reda ke tidak dengan sabo aku ni !!! orang boleh cakap macam2 kat aku....sampai satu peringkat tahap sabo pun meletop!(ade aku kisah?) - aku amat berharap dengan diri aku ni ....aku akan terus bersabo & aku mesti bersabo! pada aku - tak perlu lah nak meletop2 kalau dah hilang tahap sabo ni....aku macam ni jugak ! kalau aku dah okey dengan sabo aku ni...aku akan tulis lagi....kalau tak okey...biar dulu lah...maleh nak cakap banyak......tapi buat masa ni aku nak diam diri yang lebih baik kan kan kan kan......!


sabo - sabo - sabo 

13 comments:

مسافر_اسلام said...

Salam cikgu. Apa kabar?
Dah habis bersabo ke?
Banyakan bersabo ye...Mudah-mudahan semuanya selesai dengan tenang. Ada yang megangu fikiran ke atau ada yang megumpat kat tempat keje ini.

w.salam

sonata anak kancil said...

MI : Khabar baik...terus bersabo

Nazz@Purple said...

teruskan bersabo..sabo separuh dr iman..

sally said...

Sabor..sabor..istifar..istifar..sabor..

n@m@n said...

sabo..sabo..jaga temperature..hehe

Kak Nora said...

Kata orang melaka "Sabau aje le" sambil urut dada.

al-lavendari said...

baca tajuk n3, ingatkan cikgu dah tak tahan kena sabotaj .. kerana masa kat u dulu, kita guna perkataan sabo utk sabotaj.

sabara tu kata orang separuh dari sabariah atau sabarudin ! hehe

Sham said...

pe crite ni akak ooi..?sabar ajelah...macam katak hijau tu...huhu

ckLah@xiiinam said...

...tiba-tiba teringat Sabariah. Anak Nyonya Mansur...bini Kasim Selamat.

Alah...alah...alah...Kaseeemmmm!


Sabar terus ya kak..

aRoL said...

sabo je lah...

shah said...

Sabo 2 separuh dari iman... sabor selagi termampu mungkin...

Just Sharing
Facts: Google is the internet!
Tips & Trick : Gain Side Income using SAYS.my

Rozali said...

Assalamualaikum Cikgu Sonata

lihat taman kat luar rumah tu serta lihat ikan berenang dikolam sambil istifar banyak2

Insyaallah, ada ilham untuk terus bersaboo

Wassalam

Myfrin's story said...

Salam, cikgu sonata. Semoga cikgu tabah bersabar, kak sokong dari belakang cikgu.....:)