CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Tuesday, February 8, 2011

sekolah baru

Pagi2 jam -+ 6.45 pagi kita orang bergerak ke MRSM Serting, Bandar Seri Jempol, NS.

Lebih kurang 2 jam menempuh perjalanan dari Melaka melalui kawasan kampung / desa ( lupa lah...lalu ikut mana ! yang ingat lalu ikut Ayer Kuning - Selandar - Pasir Besar ntah apa2 lah lagi kawasan ni...sampailah ke Bahau - lepas tu belok simpang kanan - sampailah ke MRSM ini....)

Sebab pertama kali sampai ke sini - jadi jakun lah tengok / tak faham mana satu pekan  - pekan Jempol - mana satu yang kata Serting - Bandar Seri Jempol....jadi confius ! ( mana daerah / mana pekan / mana luak / undang....tak pasti! MAAF lah rakan di  NS yang baca tulisan aku ni....) 
....silibus Geog dulu tak praktikal kawasan ini !!!


( okey...lupakan hal2 ni semua....yang penting dah selamat sampai dan selesai urusan di sekolah baru ni  ...he3x )


Kedatangan  kami dialu2kan dan disambut oleh penyambut2 tetamu yang telah dilatih khas untuk tujuan ini.
Tahniah diucapkan kepada anak2 didik MRSM Serting yang bertungkus lumus membantu guru2 mereka untuk majlis pendaftaran pelajar baru Tingkatan 1 & 4.




sesi melunaskan pelbagai tahap kutipan borang2 -
 bayaran koperasi - pemuafakataan & dsb
bukak akaun Bank Rakyat pun ada


Tuan Pengetua sedang berucap menyampaikan peringatan / amanat / nasihat


sesi pertemuan / perkenalan dengan guru homeroom
( ibu / bapa angkat di sini ) 

Okey Fahd - belajar rajin2 yer.....semoga cemerlang



15 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

rindu nak kembali ke sekolah... hm

kak ayin said...

dah besar dah adik sorang ni

Nida said...

Lihat gambar ni.. sejarah lama tersingkap.. dengan pakaian yang sama, cuma sekolah berbeza.. diriku di Jasin bukan di Serting :)

مسافر_اسلام said...

Semoga semua berjaya...InsyaAllah

sonata anak kancil said...

Faiz: dulu suruh jadi cikgu tak mahu..kalua tak macam akak ni...sampai ke tua gi sekolah !!!

sonata anak kancil said...

Kak Ayin : memang sangat besar!

sonata anak kancil said...

Nida : tahun bila tu???anak ke 3 saya yg nak ke Auckland sekolah kat Jasin

sonata anak kancil said...

Musafir Islam : terima kasih...semoga MI pun berjaya didunia & akhirat

nba-Nur said...

Salam.. Tahniah buat anak Kak Sonata. Semoga berjaya dalam pelajaran..

sonata anak kancil said...

nba-Nur:terima kasih..semoga anak2 nba juga cemerlang

Sham said...

wah syabas fadh...belajar betul2...insyallah cerah masa depan...

kak su said...

Assalammualaikum Sonata

Alhamdulillah...

Anak akak baru keluar dr Serting nii...
Bila diaorg outing leh sampai Bahau , pekan yg besar dan macam2 ada...tapi si adik masih kat MRSM Kuala Klawang..pekan kecil jer...tapi yg penting ada kedai buku yg lengkap...

Semuga tercapai apa yg dicita2kan.. Amin.

Wslm.

sonata anak kancil said...

Sham : terima kasih - semoga anak2 Sham cemerlang juga

sonata anak kancil said...

Kak Su : la kita ni macam serupa aje ! anak saya yang nak ke Auckland ni bekas pelajar MRSM Kuala Klawang - lepas tu sambung ke MRSM Tun Gafar Baba ( dulu MRSM Jasin ) - sekarang adiknya pulak belajar kat Serting !

yujiayao said...

For those of you who are purchasing Taps,we realize that this is one of the most important purchasing decisions you will make. You have made the best choice in choosing one of our Bathroom Sink Taps,Kitchen Taps or Shower Taps etc, as they are constructed of the highest grade materials to ensure that your new Taps lasts forever. You can be confident in your purchase as each item comes with a no hassle 30 day return privilege.