CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Sunday, February 6, 2011

pagi yang ceria tapi sunyi....

mentari memancar sinarnya...

air mula surut...( ni cite kawasan negeri Melaka yer....kesian kat kawan saya - tak gi sekolah last week sebab rumahnya masuk air banjir )....dulu masa baru beli rumah tu pun habis dilanda dik banjir ! ) kalau aku lah tahu macam ni - dah 2 x kena banjir.....tak mo duduk kat sinun lagi....letih nak mengemop2 - nak membersihkan rumah ni...alangkan kalau hujan lebat sikit kena kat rumah ni pun dah naik letih nak membersihkannya...ni pulak kena air banjir - lumpur.....eiiiihhhhh........... susah lah macam ni...tapi nak buat macamana kan....sekali sekala banjir ni.....exercise sikit bersihkan rumah...aku turut simpati dengan mereka yang mengalami air banjir ni...

hari ni nampaknya akan panas sampai ke petang...tak tahulah hujan karang petang ! sekitar rumah aku ni...sunyi sepi...semuanya masih menyambung tido gamaknya...semuanya becuti dihujung minggu...aku je yang dok pulun dengan tugas2 sebagai suri rumah...he3x....cuti-cuti jadi surirumah !!! sibuk lagi nak uruskan sorang anak yang nak ke MRSM esok.....macam2 nak disettlekannya...

nak sarapan nasi goreng aje ni....!selamat bercuti yer.....esok mula kerje tahu! tapi saya ambik Cuti Rehat Khas nak kena hantar anak ke MRSM...bye-bye

16 comments:

IMANSHAH said...

selamat bersarapan dan selamat bercuti rehat khas...

ab@h_Izz said...

akan mula bekerja esok..cancell cuti pulak.

Rozali said...

Assalamualaikum Cikgu Sonata

moga selamat dlm perjalanan

Wassalam

sonata anak kancil said...

Imanshah : selamat-selamat....makan apa tu? kalau anak dapat STAR...boleh serah terus kepada Cikgu Imanshah!!! senang kerja saya...he3x

sonata anak kancil said...

Abah Izz : kerje elok2 yer...

sonata anak kancil said...

Rozali : w'salam...terima kasih!semoga ceria selalu

ckLah@xiiinam said...

Salam Sonata...

Tahniah untuk anak-anak yang cemerlang belaka....





***Nak tuntut ilmu dari Sonata ni....rahsia mendidik anak-anak. Boleh?

sonata anak kancil said...

CkLah: w'salam...terima kasih CkLah.CkLah pun apa kurangnya mendidik anak2 sehingga cemerlang...InsyaAllah boleh tu..tak ade rahsia apa2 CkLah,hanyalah sentiasa memantau pembelajaran mereka - kalau yang duduk di asrama tu sama juga...everyweek saya akan lawat mereka - melainkan jika ada urusan penting sehingga ke univ.
sekalipun !

Dan sebagai ibubapa - sentiasa mendoakan kejayaan anak2 di dunia & akhirat .

sally said...

Salam pg Ahad!!!!
Tumpang sedih dan letih menengokkan keadaan banjir yg melanda..

sonata anak kancil said...
This comment has been removed by the author.
sonata anak kancil said...

Sally : berat mata memandang berat lagi bahu yang memikulnya...

Just Mie said...

Kesianyan kalau kena banjir banyak kali...

Hosni Mubarak orang terkaya di dunia.

teratai said...

salam sonata,

tahniah, anak dpt masuk MRSM. Bencana banjir ini memang membawa tragedi dlm hidup saya....banjir besar thn 2001!

sonata anak kancil said...

Just mie: turut simpati dengan mereka...

sonata anak kancil said...

teratai : terima kasih...tentunya fobia bila berlaku banjir...

Miecyber said...

Selamat bercuti cikgu...

Wajah dan tubuh menjadi bersisik

Safee Sali sertai kelab Pelita Jaya