CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Tuesday, February 22, 2011

kini aku sudah lega....



ohhh.....lega dah rasanya...kalau tak - ke hulu ke hilir - ke sana ke sini - mana cerok aku tak pergi...sebut mana yang diterjah...semua akan dipenuhi....


apa taknya sebelum anak2 ni sambung belajar...aku lah yang menguruskan kebanyakan urusan mereka...melainkan kalau kena pergi Kuala Lumpur tu....hubby lah yang yang tukang drive kereta & uruskannya ...dan aku jadi peneman setianya....ntah berapa kali ke KL tak kira pulak....sebab 2 orang serentak nak pergi.... lain2 agensi pulak - lain lah pejabatnya....tak ke haru tu! tu pun si Mohd ade juga boleh urus sendiri di KL - dia urus pelbagai urusan dengan kawan2nya....


selagi tak settle urusan...selagi tu lah kita pun naik bimbang...check-up - sah segala dokumen - gambar lah - pakaian lah - macam2 lah..... visa...pulak tu semuanya main guna online segala urusan ! bila tak okey...naik bengang lah jawabnya....itu tak beres - ini tak beres...macam2 lah.....hu3x --- pengalaman betul buat mende ni semua.....


la ni....dapatlah aku fokus kerja2 sekolah tanpa "gangguan" lagi....alhamdullilah semuanya beres sebelum berangkat....


hanya la ni....sibuk ber skype2 aje le !

24 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Cikgu Sonata

Alhamdulillah
cuma sibuk untuk meneruskan doa2 utk mereka ajer yer

Wassalam

Ummi Humaira said...

assalamualaikum kak SONATA...

alhamdulillah ... lega dan puas..

dah penat 'berkebun' , lepas nie seronok lihat hasil 'tuaian' semuanya menjadi.

NzA said...

TAHNIAH....amin, dh settle semuanya.....

hazeleyed lady said...

Ass-Salam cikgu
Syukur kepada Allah...segalanya diselesaikan dengan baik...
Sebagai parents...kita sentiasa mendoakan kesejahteraan anak2.
Semuga Allah melindungi anak2 cikgu...anak2 kita.InsyaAllah

::FAIZ FARISH:: said...

akupun semua aku urus sendiri... tak nak susahkan keluarga...

Kak Nora said...

Sonata,
Dunia semakin kecil dengan adanya skype. Dulu dulu pakai aierogram atau call, tak nampak imej pun. Selamat berskype ye..

Myfrin's story said...

Salam, cikgu sonata. Syukurlah urusan dah selesai. Kak pun macam tu juga, selagi tak selesai, selagi itu la kita tak keruan..dgn pendaftaran yg guna online segala, hehe...

Anak2lah pewaris kita yg akan kita titipkan buat bumi bertuah ini, apabila kita sudah tiada kelak. InsyaAllah.....:)

Alimaz-Kembara Terasing said...

berkat doa ibu bapak anak2 akan berjaya insyallah... sibuk2 kita didunia ganjaran diakhirat menanti.... iklaskan dihati...

Zaitun said...

Alhamdulillah semuanya dah selesai,lepas ni kumpul pulus nak terbang jumpa mereka.

sonata anak kancil said...

Rozali : W'salam: betul tu...kita iringi mereka dengan sentiasa berdoa

sonata anak kancil said...

Ummi Humaira : w'salam. terima kasih..insyaAllah gitu la yang diharapkan...untuk diri mereka juga...kita ni dah tak lama atas dunia ni

sonata anak kancil said...

Nza : terima kasih....la ni teringat kalau nak buat segala urusan...mereka lah urus sendiri

sonata anak kancil said...

Hazeleyed :W'salam - betul tu...kita selaku parents peru sentiasa mendoakan anak2 ni

sonata anak kancil said...

Faiz : bagus anak mak macam ni....semoga Faiz sentiasa cemerlang

sonata anak kancil said...

Kak Nora : tu lah kak...tak lah terasa jauh...hari2 boleh bercakap dengan anak2 ni

sonata anak kancil said...

Myfrin's :w'salam....terima kasih...tu lah tanggungjawab kita memberi pendidikan kepada anak2 ni...mampu atau tak mampu kena teruskan juga....yang penting mereka dapat ilmu setinggi yang boleh dicapainya untuk merekaa juga....kita ni dah tak lama atas dunia ni

sonata anak kancil said...

Alimaz: terima kasih...inilah antara tugas kita...sentiasa mendoakan kejayaan anak2 kita

sonata anak kancil said...

Zaitun : ya syukur dah selesai...mana nak korek pulus ni....hajat memang nak terbang juga!

مسافر_اسلام said...

Assalammualaikom wtb cikgu....wah...sibuk benar ya...banyak urusan nak kena buat ya..Pegorbana itu satu ibadah, InsyaAllah diberi pahala. Bila semuanya sudah selesai, lega rasanya. Allhamdullah..semua telah diataurkan oleh penciptaNya dengan sempuarna.

JazakaAllah

sonata anak kancil said...

mi :TERIMA KASIH....selesai semua -alhamdullilah

Jejaka Desa said...

Kesilapan ter banyok mengajor sebenor nye....

Kak Nora said...

Sonata,
Tadi dah jawab kat posting saya. Are you teaching in SMDD?

sonata anak kancil said...

Jejaka Desa : betul!

sonata anak kancil said...

Kak Nora : /