CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Monday, June 28, 2010

Sakit FM ?

macam tau2 aje si Daydeck86 aku ade penyakit ini...

penyakit apa ni??? tau2 lah orang macam aku ni ade macam2 penyakit....
tapi sakit ni lain macam sikit....

sakit giler FM....

sakit giler FM ! FM ?   yeahhhh.....FM = fridge magnet!!!
sakit giler key-chain dah lama dah....macam2 ade....

tak ku sangka apa lagi nak menduga....
orang kata unsangkarable...he3x ...terkekeh2 aku mengilai...

si Daydeck86....kat mana tu? rujuk la kat rumahnya...
yang sangat2 bagusnya....
masih belum bersua face to face!!! 
dah beberapa kali beliau hantar sobenir kepada aku....

hari Sabtu lepas Daydeck86 buat suprise lagi kat aku....
malangnya aku tak ade.... 
sebab en kurier tepon ade barang dari Measat 
( astro )...hahahh aku agak tak lain tak bukan Daydeck86 lah punya angkara....sampai aku tak lena tidur dibuatnya....lepas balik sekolah tengahari tadi bergegas aku ke pusat kurier.

apakah yang dihantarkan kepada ku?

jom kita lihat di sini..............apa2 pun Daydeck86  -  kak Sonata ucapkan infiniti terima kasih atas kesudian menghantar barang2 ini......yeahhhh......saya dalam proses pengumpulan FM...nak kata banyak tu tak lah banyak benor...ke mana2 pergi jika berkesempatan saya akan beli....dan dapat dari pemberian mereka yang balik dari mana2 destinasi....BEST!!!


FM - Singapore


FM  - Trengganu - Malaysia

 

 Key-chain : Trengganu - Malaysia


psssttt.....Daydeck kalau ade boleh la hantar lagi...dengan muka tak malunya...he3x

17 comments:

nadz said...

Assallamualaikum Cikgu Sonata,

Penyakit FM ni memang seronok. Mama Nadz pun dah penuh pintu Fridge..punya kumpul..memang teruja...ngan FM ni..
Cikgu Sonata nak FM boomerang mama nadz ada lebih beli kat Perth ari tu..

sonata anak kancil said...

Nadz: w'salam...tentunya mama nadz dah lama kena penyakit ni..he3x...
nakkkkkkk.....!
pucuk dicita ulam mendatang....
tak cukup tapak tangan - padang bola sekolah ku hamparkan!!!

daydeck86 said...

salam kak SAK
saje je buat seprise kat akak..
saya pun baru nak mula kumpul FM nih

kak su said...

Salam Sonata

Anak akak pun ada kumpul...

tapi yang geramnya ada yg kualitinya kureng....

tiba2 jatuh

Wslm

annie said...

salam, akk pun suka kumpul, tapi sayangnya payah nak lekat lama kat freezer, anak bujang kecik akk suka ambik kumpul buat koleksi mainan dia pulak...betuah punya budak..hehehe

Kak Nora said...

Saya pun macam cg suka benau kumpul fridge magnet, banyak terlekat di fridge di rumah Kuantan. Satu masa dulu suka kumpul key chain.

manzlie said...

salam cikgu sonata

woo bestnyer...cantikkkan...tuh


wsalm

sonata anak kancil said...

Daydeck86: nanti akak hantar FM jg....

sonata anak kancil said...

Kak Su : kalau jatuh - gam balik...lekat la dia....

sonata anak kancil said...

Annie : tak kak....biar dia buat main...sebenar dia belek2 tu belajar...rosak...beli lagi!

sonata anak kancil said...

Kak Nora : fridge kat Melaka kosong ke? kalu lebih kat Kuantan...tepek kat Melaka pulak...he3x

sonata anak kancil said...

Manzlie : kat Mekah ade tak FM ni? kalau ade...he3x malu la nak kecek dengan CL !!!

Rozali said...

Assalamualaikum Cikgu Sonata

kesian pintu frezeer
berat menanggung beban FM
he he

Wassalam

Zaitun said...

Kak Zai pun suka kumpul FM dan sekarang sudu kecil pula.

rezeki said...

salam cik sak

fm hehehe

kami punya banyak dah kena ambik dek org kat peti sejuk tu hehehe

ahmad humairi said...

salam,

kebanyakan barang yang aku kumpul dah kena jual angkara anak-anak, akupun dah x kesah sangat...

KAMATO said...

kat rumah pun banyak juga, kalau ke luar negara itu lah yg di cari