CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Sunday, June 13, 2010

Tugasan - hantar segera !

Balik je dari Beijing - tugasan segera dah menanti....kena hantar segera!

Semua hadiah2 sudah siap dibeli sebelum ke Beijing - dan ade yang belum di bungkus lagi...petang semalam bergegas lah ke Jusco membeli pembalut hadiah & membungkus

Semua hadiah adalah sumbangan pentadbir sekolah & AJK PIBG ....

Malam semalam telah menghantar hadiah2 berikut ke rumah YDP PIBG sempena perkahwinan anak sulungnya...

Majlis jamuan hari ini...takkan aku nak gi hantar banyak2 begini tengah orang ramai datang....
Karang tengahari pergi jamuan aje le....lepas tu terus hantar si Farahin balik ke KMS untuk menjalani kursus BTN


16 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Cikgu Sonata

penuh satu kereta hadiah tuuu

taniah YDP PIBG
dapat menantu

Wassalam

kak su said...

Salam Cik gu...

Mmmm...makan nasi minyak kita...yeh..yeh...


Gambar percutian belum lagi ya...
Alun...alun...


Wslm

nadz said...

Assallamualaikum Cikgu,

Kerja sentiasa menanti kita...Banyaknya hadiah..
Tak letih ka..baru balik Beijing ni..

chekgu BaniHassim said...

banyak hadiah...
melancong ek cuti2 skolah nih??

Jejaka Desa said...

Makan nasi kenduri saje cuti2 sekoloh ni weh

maiyah said...

dlu masa skolah sy terror baba balut hadiah ni, mcm setail ngeee

a kl citizen said...

kena sewa lori tu... banyaknya
mesti YDP ni disayangi ramai

sonata anak kancil said...

Rozali : memang penuh! 2 minggu lagi anak sulung bos pulak!

sonata anak kancil said...

Kak Su : nasi beryani Johor....masih tak larat nak upload...he3x...ade anak buah datang la tadi!

sonata anak kancil said...

Nadz : apa nak kata...orang mintak tolong uruskan - buat jugak lah...ni masa depa...nanti masa kita pulak kan

sonata anak kancil said...

Chegu Bani Hashim : agak besar bajet...banyaklah hadiahnya...cuti2 Malaysia pulak lepas ni!

sonata anak kancil said...

Jejaka Desa : banyak kad yang diterima musim cuti ni...penuhi aje le jemputan tu

sonata anak kancil said...

Maiyah : sekarang tak buat lagi ke? teruskan skill yang ade tu

sonata anak kancil said...

Kl Citizen : yeah...memang betul...senang dengan YDP ini...dia pun memang orang famous jugak!

n@m@n said...

Wah..Beijing pulak ye akak sonata

sonata anak kancil said...

Naman : gitu lah kira2nya...baru je balik ni....