CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Friday, October 16, 2009

Pintu berkunci...


Aku kunci pintu rumah ku....
Wahai teman2 , tolong tengok2kan / jeling2kan kat rumah aku nih!
Aku nak gi Kelate/ Ganu kito ...he he he....malam ni pegi,
malam senin insyaallah aku bukak kunci rumah aku ni...
mana tau kalau aku boleh teropong dari Kelate , best gak....
lawatan penanda aras! ye ke?
aku dengar2 macam jalan2 cari barang aje!
apa2 pun selamat bercuti semua -
ade sekolah hari ni cuti - hingga senin,
sekolah aku cuti - sebab tu aku nak jalan2....bye!

21 comments:

cHeRyNa PiReS said...

selamat bercuti SAK...semoga enjoy cuti di sana. hati2 di jalan raya:)

**ooppss...selamat hari deepavali:P

n@m@n said...

tolong temgok2kan umah saya kt p.p uteh skali kak...mak tinggal rumah gk tu sebab dtg sini

Mr PenyuBiru said...

jelesnye dpt cuti² malaysia.

SMK LAJAU, W.P Labuan said...

Wah besarnya mangga....kena pasang CCT juga, he he he...Selamat ke Pangkalan Kubur, cari barang...

Cikgu Adham said...

salam..
guana tu... kelik bercuti ke? mantap2...

ONE ZABA said...

bawak duit seguni la tu...

insan pendidik said...

salam,

selamat berangkat jangan lupa oleh-olehnya.

LiNda said...

Besh..besh..

bercuti sakan. Bergembira okeh !

Hajah Nafisah bt. Haji Md. Noor said...

Salam. selamat melancung ke negeriku yg kucintai. jgn lupa merasa makanan disana. Mesti sedap. Selamat berkenalan dr cikgu utk cikgu. Anak kita belajar di tempat yg sama dan kita dr bidang yg sama. Cuma saya aktif dalam TUPPERWARE. Sekarang tgu surat kululusan pencen awal dr kem. Pel.

Shifu67 said...

lawatan penanda aras??? banyak la aras ko... sah ko tanda aras kat wakaf che yeh... tanda aras kat rantau panjang...

Yunus Badawi said...

Tanda aras kat Buluh Kubu, kat Pengkalan Kubur, Pasar Siti Khatijah ....
pendekkata banyak tempat nak buat penanda aras ni.

Pasar Payang pun mesti dibuat penanda aras jugak hehehe

nza said...

slmat brcuti...oooo g klate + trgnu ye. Krim slm la kt ore kg kite tuh...
Hati2 cz kalu cuti, klate jem gileerrr...

cikgu_math said...

selamat datang ke kelantan...
Cuti-cuti gini, banyakla kenderaan no plet negeri lain di bandar KB..
dan biasanya orang-orang KB malas nak masuk bandar..Jammed!!!

ummi humaira said...

salam .. ummi dah tmpah ole2 satu noooo

ONE ZABA said...

hepi depavali..

" தமிழ் மொழியை சுவாசிக்கும் மலேசியப் படைப்பாளர்களே, பன்மொழியும் பல்லின மக்களும் வாழும் மலேசிய நாட்டில், தமிழ் மொழிக்காக தொண்டாற்றிய பேரருளார்களை இளைய தலைமுறையினர் மட்டுமல்லாது உலகமெங்கும் வாழும் தமிழ் மக்கள் அறிந்து கொள்ள இந்த அகப்பக்கம் நீண்ட யாத்திரை மேற்கொண்டுள்ளது."

pecah kaca pecah gelas. lepas baca harap balas...wakakaka!!!

Mknace said...

jauh jalan..
raya sakan nooo...

imanshah said...

Wah melawat negeri saya?? singgah di Pengkalan Kubur, dekat je rumah saya

a kl citizen said...

assalammualaikum

selamat bercuti

DUN Behrang 2020 said...

wah...best jale2 cari make...cari baghe...

chekgu BaniHassim said...

salam...
semoga selamat pegi selamat balik...
amiinn

relevan said...

Tak per..kawan ada boleh tengok2kan rumoh..