CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Wednesday, October 7, 2009

Masa ku untuk semua....


Sebelum Raya

jemputan majlis khatam Quran & berbuka puasa JPM

majlis penyampaian sumbangan kepada
staf sokongan & murid kurang berkemampuan



Selepas Hari Raya

majlis sambutan Hari Raya Koperasi Bumijaya Melaka - 30 Sept.09

jamuan Hari Raya di sekolah - 1 Okt. 09

jamuan Hari Raya di sekolah - 1 Okt. 09

solat hajat untuk calon PMR/SPM/STPM -1 Okt.09



majlis RIMUP peringkat kelompok ( gabungan 3 sekolah sekitar ) -
perhimpunan patriotisme : 1Malaysia - 2 Okt. 09


majlis solat hajat di MOZAC - 2 Okt. 09
jemputan YDP PIBG


Ini tak termasuk memenuhi undangan rumah terbuka hariraya & jemputan kawen yang dah dihadiri.


Jemputan hujung minggu ini :

1. open-house - sabtu - 10hb - BKI 17 ( 1 - 6 ptg )
2. kenduri meraikan staf menunaikan fardhu haji - ahad 11hb -
En . Raes (mulai jam 12 tgh )

Jemputan minggu depan :

1. jamuan akhir tahun unit displin : Seoul Garden - 14hb ( 3 ptg )
2. jamuan akhir tahun PSS & Pengakap : BBQ - 15hb ( 3-6 ptg )
3. majlis bacaan yassin meraikan staf menunaikan fardhu haji :
di surau sekolah - 15hb - En. Raes & Pn. Esah. ( 2.45 ptg )
4.Sukan & Permainan RIMUP peringkat kelompok - 14hb -
sekolah aku tuan rumah ( 8.30 pg )

***************************************************************************************
Nota :-

Jumaat : 16hb - cuti peristiwa sempena Deepavali
Sabtu : 17 & Ahad : 18hb - Deepavali
Isnin : 19hb - cuti berganti sempena Deepavali

( Pn. Esah jemput kenduri 18hb - maaf tak dapat hadir -
insyaAllah akan hadir sebelum tarikh ini )

Malam 17hb - malam Isnin 19hb :
Lawatan Majlis Staf ke Kelantan ( aku dilantik jadi ketua )


21hb - jamuan Hari Raya & Deepavali RIMUP peringkat kelompok - sekolah aku tuan rumah
( mulai 8.30 pg )

20 comments:

n@m@n said...

banyak betul aktiviti..hehe

tadi berita bgtau 20hb cuti peristiwa...


pssst..pegi ke kelantan ke??

singgah la kt umah

Yunus Badawi said...

Wah raya hindu di Kelantan ke? hehehe

sonata anak kancil said...

Naman : hahaha..balik kampung ? Rumah kat mana? Senang cite boleh jumpa kat Pasar Khadijah (?)/ Wakaf Che Yeh (?)...hu3x lama dah tak gi

sonata anak kancil said...

YB : jom kita raya kat sana!

cHeRyNa PiReS said...

3. majlis bacaan yassin meraikan staf menunaikan fardhu haji :
di surau sekolah

---> sha suka yang ini...bagusnya~~~respect!!!siapa punya idea?

ONE ZABA said...

makan la selagi lalu....

noor afzan said...

byknye..
best2..

LotsOfLove-Pearls said...

Dear Sis,
Banyak nyer aktiviti..

kena tulis nanti lupa..

sonata anak kancil said...

Cheryna : Majlis Staf & Panitia Pendid.Islam...Kami biasanya buat bila dikenalpasti ada staf yang bakal jadi tetamu Allah swt.

sonata anak kancil said...

OneZaba : Gitu lah OneZ - hidup aku ni macam ni la....syukur ada je rezeki untuk aku!!!
( jemputan kena pegi - makan no. 2 )

sonata anak kancil said...

Noor Afzan : ye begitu la...agak banyak....pendek kata sepanjang tahun! Tu belum masuk jamuan akhir tahun bulan Nov nanti...biar dulu

sonata anak kancil said...

LotsofLove : ye memang banyak aktiviti - & ada aktiviti,ada makan!kus semangat....mana tak "bulat" badan ni!!!he3x

xiiinam said...

Selamat menyambung raya, merayakan dan dirayakan buat sonata...



Err...'hepi dipavali' juga..he..he..

sonata anak kancil said...

CkLah : rezeki - rezeki usah ditolak!

Cikgu Adham said...

salam.. huhuhu mantap la demo... sukanya ada aktiviti gini

sonata anak kancil said...

Cikgu Adham : sekolah saya macam2 aktiviti - tak sedar dah nak hujung tahun!

cikgu_math said...

selamat datang ke kelantan...
sibuk-sibuk pun, ada juga yang bestnya...

sonata anak kancil said...

Cikgu Math : waaaaaa....boleh jumpa cikgu Math ni! where r u? nanti boleh datang ke hotel...he3x

nza said...

wah cam gini kalah PM kita nih....

akak ore klate gak ko????

sonata anak kancil said...

Nza : saya tak tau la sekolah lain - sekolah saya ni macam2 sibuknya!
Apa lagi tahun ni dinobatkan sebagai Anugerah Sekolah Cemerlang....kami sentiasa balik lambat setiap hari...

Saya bukan Kelantenese....he3x...Johorean