CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Saturday, January 29, 2011

Rakan2 yang sudi mampir ke Teratak Sonata - AGK

Hari ini terima kehadiran tetamu rakan2 PDKM.


Hari ini merupakan majlis walimah rakan PDKM - Ayah Zain. Tak pastilah berapa ramai yang hadir ke majlis ini - cuma tadi aku pun turut diundang & hanya dapat bertemu dengan Ummi Humaira ! Yang lain2 tak tahu lah bila sampai....Lepas selesai di rumah Ayah Zain - aku & hubby ke majlis walimah di Dewan MBMB pulak....
Hari pun mula hujan.....Tak lama lepas tu dapat panggilan dari 
CL - PDKM....nak datang ke rumah !

Apa lagi selesai di rumah Ayah Zain...CL - Nazir - Kak Norshidah sekeluarga sudi bertandang ke teratak aku ni.....Dalam hujan mereka sudi singgah walaupun sebentar...Sayang seribu kali sayang.....kalau dah bersua - tak teringat pulak nak snap2...ha3x.....Ummi awat hang tak mai tadi !!! 


Tapi tak pe CL ye.....kita cite aje kat sini....Hari pun hujan...tak berapa best tadi...sampai ke malam ni dok hujan....rezeki hujan kan...Ayah Zain - tentu nya kelam kabut tu...hujan ke tidak kat sana???Rumah Ayah Zain ni bukannya jauh beno dari rumah ku ni....Selamat terima menantu Ayah Zain.

13 comments:

Admin P@P said...

Salam buat sonata.
Bergembira di hari minggu, murah rezeki walau hujan kat sana sini...

TQ

Ummi Humaira said...

salam kak SSonata...

bukannya tak mau singgah tadi , kan dah bercadang nk ke sana raya Cina nie , tak syok la kalau pi kerap sangat.... he he he ,td kt rumah AZ hujan gak , tp sat jer la...
lagipun ummi nk cepat balik , coz hubby ummi bertugas shif malam , nie dia dh kat ofis..

dlm perjalanan balik td hujan renyai2 , banyak kemalangan antara kenderaan berlaku...jalan sesak tak payah cerita laaaaa...

jumpa lg nanti , InsyaAllah

zulkbo said...

salam..
kenapalah tak
di tepek gambar
nak guna tengok
muka..

IMANSHAH said...

salam

wah ayah zain terima menantu ye..tahniah

Ayah Zain said...

Salam Sonata,

member pdkm yang datang ramai juga hehhe. ma kasih sudi datang semalam. tak adalah kelam kabut hehhe.

tp hari ini hujan bukan main lebat. az boleh rasakan hati tuan rumah yang mengadakan walimah urus dalam hujan lebat

Sham said...

kami berkenduri dalam hujan hari ini...

Sham said...
This comment has been removed by the author.
sonata anak kancil said...

Admin : betul tu...dalam hujan2 majlis terus dijalankan

sonata anak kancil said...

Ummi : seronok dapat jumpa Ummi...selesai makan - terus ke tempat lagi satu....makan betul2 ngadap AZ & kak Rohaya! sibuk AZ kita...

sonata anak kancil said...

Zulkbo : tu lah bila dah jumpa...sibuk dengan cite masing2...biasanya bising dalam blog...bila dah jumpa....macam2 cite!

sonata anak kancil said...

Imanshah : dah tiba msanya...

sonata anak kancil said...

AZ : hujan - hujan rahmat ! harap2 time sy nanti tak hujan ! bimbang jugak ni...

sonata anak kancil said...

Sham :tahniah ! itu semangat & beri sokongan kepada tuan rumah...