CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Friday, January 14, 2011

Esok LDP 1

tarikh2 - 6 kali  LDP @ Latihan Dalam Perkhidmatan
telah dicadangkan oleh JPN


tapi boleh diubahsuai tarikh ikut kesesuaian...
kalau ikutkan LDP 1 lambat lagi...
tapi nampaknya LDP 1 bos nak buat esok....
best jugak....lagi best...YDP PIBG belanja makan!
(bukan LDP makan yer....)
habiskan cepat2 LDP ini....
aku suka kalau awal2 tahun ni buat semua program!
biar sibuk awal2 tahun....sebab mood baru keje!!!

18 comments:

mama ju, said...

Aslkm

Moga bersemangat dgn lDP tu

Dekat sini kalau LDP tu Lraya Damansara Puchong! hehe terus masuk rumah mama...

Rozali said...

Assalamualaikum Cikgu Sonata

awal tahun ni semgat dgn markah SKT

Wassalam

hazeleyed lady said...

Ass-salam cikgu
Kak hazel dah selesai LADAP 1 last Saturday...
Enjoy your kurus usus @kursus (:

Lady Lavender said...

waahh...semangat waja betul cikgu kita ni..keep it up akak!

sally said...

Wah...pantas! Slmt berLDP !!

sonata anak kancil said...

Mamaju: kena kuatkan semangat!
best jugak LDP Mamaju....terus masuk rumah lepas tu kita terjah...Lauk Dalam Periuk!!! he3x....kenyang ! LDP jugak kan?

sonata anak kancil said...

Rozali : w'salam - kais markah tinggi2 !anak buah sangat suka

sonata anak kancil said...

Hazeleyed : w'salam - ladi teror! kalah macam ni cikgu Sonata...hebat-hebat...bagus-bagus!

sonata anak kancil said...

Lady L : mood tengah meningkat! nanti mood menurun....leceh lah..ha3x

sonata anak kancil said...

Lady L : mood tengah meningkat! nanti mood menurun....leceh lah..ha3x

sonata anak kancil said...

Sally ; mari kita lumba sape habis dulu!!!

iBu...gUru said...
This comment has been removed by the author.
Sham said...

wah semangat tu...awal lagi nie..kitorang dapat bos baru...sekarang ni meting tiap2 hari...nak gilo dah rasanya..

nadz said...

Assallamualaikum cikgu Sonata,
Kat sekolah sini..minggu depan mula LDP 1.
Biar cepat di adakan cepatlah dapat bersenang-senang hujung tahun...nak senang macam mana ..peksa pulak..
Sukanya tengok cikgu Sonata sangat bersemangat!

teratai said...

salam sonata,

baguslah siapkkan LDP awal2, di sekolah siapa penyelaras LDP ni, di sekolah saya, saya jadi penyelarasnya! Tahun ni, ingatkan nak buat awal2 juga, tp buka sekolah je, terus masuk wad, sbb kena denggi..minggu lepas baru pulih!

sonata anak kancil said...

Sham : jangan ! jangan gilo kerana gi meeting....! awok gilo...sy pun gilo...meeting - meeting....

sonata anak kancil said...

Nadz : w'salam...bagus! semua nya nak buat cepat2...time cuti kita cuti !!!

sonata anak kancil said...

Teratai : semoga cepat sembuh Teratai..lepas tu buat tajuk LDP - panggil doktor ceramah penjagaan kesihatan ! he3x