CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Wednesday, January 19, 2011

sayang punya fasal...

dik kerana terlampau banyak....
dah tak larat @ tak mampu nak tanggung beban lagi...
habis guna - buang - lepas satu - satu....
akhirnya......


ini saja yang tinggal....
biasanya mende ini digunakan untuk 
basuh baju sutera @ yang sewaktu dengannya....
sabun kecik2 ni lah guna nya

la ni ...banyak dah habis...
dulu2 suka kumpul sebab botol2 yang cute & cantik
dari pelbagai hotel 
( dulu2 kan sentiasa gi kursus )....
sekarang???
dah lama tak ada kursus2 ni di luar negeri 
banyak taklimat / mesyuarat diadakan 
di premis tertentu saja dalam negeri!





15 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Cikgu Sonata

salah satu aktiviti/hobi untuk jimat belanja

Wassalam

zulkbo said...

salam..
alahai bila la pulak nak
kursus balik ye..?he he..

NzA said...

sy pn suka kumpul botol2 kecik tu..
hu.hu.hu...sama ek melaka dgn sini..skrg kursus kt tmpt2 yg buat kita rasa panas n xselesa.

Kak Nora said...

Salam Sonata,
Selalu bila check out hotel, akak mesti bawa balik botol-botol sabun sebagai kenangan. Boleh guna semula bila perlu.

luahfikiran said...

SALAM,
KITA NI LEBIH KURANG SAMA HOBI. TERINGAT DULU2 SUKA KUMPUL BOTOL2 SHAMPOO YANG TERDAPAT DI BILIK PENGINAPAN HOTEL2. MACAM2 BENTUK DAN CANTIK2. TAPI BILA DAH BANYAK SANGAT, JADI BERSEPAH2 DAN TAK TERSUSUN. SIMPAK HABUK DAN KESUDAHANNYA KE BAKUL .....

Alimaz-Kembara Terasing said...

saya yang jenis tak suka mengumpul barang2 macam ni....

sally said...

Tu blom lg teh,coffee n sugar yg dlm sachet ... tiap kali ke hotel dah jd acara wajib hehehhhh..minta extra sugar, coffee n tea!
Sally bw satu dlm handbag, sabun yg liquid..bukan apa kdg2 kedai mkn kat luar tu x sediakan sabun tgn.. :)

Jejaka Desa said...

Simpan buat koleksi je la...

Myfrin's story said...

Salam cikgu sonata. Kak pun suka sebenarnya kumpul2 sabun2 dan syampu2 yg kecik ni.
Tapi sekarang habit kak tu dah berkurang, hehe.....:)

nadz said...

Assallamualaikum cikgu Sonata,

Mama nadz pun suka juga simpan botol-botol kecil yg cantik molek tu...bila abis mama guna syampoo tu..mama taruk syampoo yg lain pula..yang banyak2 tu mama simpan dalam satu almari..entah nak buat apa tak tau..simpan..simpan dan simpan..nak buang sayang..

IMANSHAH said...

tak pernah ambik kat hotel..sebab tak rasa kegunaannya..hehe

rezeki said...

salam cikgu

cite minat mengumpul ni, kalau org tua kita dulu dok kumpul botol dan tin kosong, melambak kat dapur, katanya nak buang sayang hehehe

org umah saya pulak minat kumpul beg plastik dan green beg recycle yg unik

Miecyber said...

Saya selalu kumpul sabun dan syampu hotel.

Tips berkaitan madu

Zaitun said...

Kak Zai pun suka kumpul benda ni,kutip setiap kali tinggal kat hotel,lepas balik kak Zai akan susun kat meja atau tepi tingkap bilik air.

Hisyam Muhibah said...

harap2 tahun 2011 boleh kursus semula di hotel2... takde lagi kursus nasi bungkus...