CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Friday, July 22, 2011

Please check - apa , tak percaya?







This year JULY has 5 Fridays, 5 Saturdays and 5 Sundays.

Betul ke - kenyataan berikut


this only happens once every 823 years !




sila  rujuk lah di sini....


http://www.timeanddate.com/calendar/823-years.html




10 comments:

Che Mid said...

Tak caye... tapi tak mustahil kan

aRoL said...

dah ada bukti tu kena percaya la...

IMANSHAH said...

betoi le tu..tambah2 hujung bulan hari jumaat sabtu ahad

sonata anak kancil said...

Che Mid : ada betul jg...kita baca aje le

sonata anak kancil said...

Arol : percaya atau tidak - sekadar ambik tahu aje

sonata anak kancil said...

Imanshah : he3x....tak sabo tunggu cukup bulan wehhhh...dapat gaji - dan nak mula puasa Ramadhan!

Kunang-Kunang said...

Rajin orang yang mengkaji. Apa pun, terima kasih MP.

sonata anak kancil said...

Kunang-kunang - kita baca udah le kan...nak sahih barulah kita tengok2 mereka yg rajin buat kajian...

n@m@n said...

8hb tu besday saya..hehe

sonata anak kancil said...

Naman: selagi belum tamat bulan Julai - wish you a great happy birthday !