CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Friday, July 8, 2011

Cuti hari ini....


Pagi2 Jumaat ni bolehlah bersiaran sebab hari ini saya cuti....cuti peristiwa sebab semalam sampai 6.30 petang dok bergelumang di padang - menengok - memantau - menyampaikan hadiah kepada pemenang2 yang berjaya dalam acara sukan....sejak azali - sekolah  ni tak ada padang - tak ada padang - tak bermakna sukan tak boleh dijalankan....macam2 cara kita buat - buat muka selamba - pinjam guna padang rakan sebelah - mintak bantuan sewa  padang IPG...yang penting sukan tetap dijalankan....
mari2 kita tengok gambar2 yang dirakamkan dengan kamera h/p cikai aje - 


 acara perarakan rumah sukan dan badan beruniform

 ada gimik - melepaskan burung merpati oleh tuan pengetua

bacaan ikrar

 cikgu lelaki bersiap sedia untuk acara 4x50 m - 
cukuplah sebab semuanya kategori veteran !

 tu dia - menunggu baton....lupa dah rumah apa juara - yang pasti 1,2,3 dapat hadiah !

 ni pulak acara guru wanita veteran juga - 4x50 m 
+ juga cikgu pratikum + guru mak muda trang-tang-tang 

 bersungguh tunggu baton yang mana sampai dulu

ini pulak acara pukul bola golf guru wanita

sekian - saya  tengok dari astaka je....

8 comments:

ahmad humairi said...

Cuti ari ni, jangan amik kesempatan pegi perhimpunan esok dahle....cuti kami di seluruh perak ari ni ditarik balik oleh JPN....aritu bagi, arini tarik balik lak...haaaiiihh

sonata anak kancil said...
This comment has been removed by the author.
sonata anak kancil said...

Ahmad Humairi - aku setiap hujung bersihkan rumah aje kalau tak pergi tengok anak kat asrama....esok aku pun tak ke mana2...bersih & kemas rumah ....he3x

Kunang-Kunang said...

Cuti sebab semalam ada sukanlah yer.

sonata anak kancil said...

Kunang-kunang - biasa gitu la lepas sukan sepetang mohon lah cuti peristiwa...penat/letih - cikgu2 melayan anak murid ni...

Nizam said...

Sesekali kene juge berehat....

teratai said...

sama seperti sekolah saya, tiada padang. Tapi tiap-tiap tahun tetap jalankan sukan tahunan. Buat di stadium negeri Pahang!

Norasikin said...

1 pelajar 1 sukan. Ada pelajar yg bolot semua hadiah kat dia tak?