CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Thursday, March 5, 2009

Sukan Tahunan ke 15





Padang becak - hujan lebat hari kelmarin

Sama seperti sekolah lain, sekolah aku juga mengadakan sukan tahunan ke 15, maknanya dah 15 tahun sekolah ini telah dihuni oleh sekian ramainya murid sekolah sekitar bandar ini. Aku mula berkhidmat kat sini sejak 1996 + 2 tahun sebelumnya dah terbina = 15 tahun. Yang aku tahu ikut sejarahnya pengambilan tahun pertama 376 orang , dan semakin meningkat hingga kehari ni. Hari ini aje ada 1720 , katalah purata 1st 5 years purata= 2000, 10 years purata = 1300x10=13,000. Wow hampir mencecah 15,000 orang murid lepasan sekolah ni!Cikgu cikgi pun dah menjangkau 104 orang...macamana ramainya murid, macama tu la ramainya staf. Nak jumpa semua memang tak sempatlah, berurusan yang ada urusan aje le...punyalah ramai.

7 comments:

GPI SKSV said...

Salam.. baru lepas sukan jugak?
Tengok kat blg sksv... ada 2 entry gmbr2 sukan...
pastinya menarik utk anda komen..

ONE ZABA said...

atas gunung ni habis belaka dah.

selamat bersukan buat sonata dan rakan2 di sana. jgn lupa pakai topi. bimbang terbakar muka.

sonata anak kancil said...

GPI & OneZ : semuanya sibuk sebenarnya & lepas ni nak urus mesyuarat PIBG + nak beri anugerah PMR/SPM/STPM pulak sebelum 31.3.Orang kata guna gear 5 aje!

GPI SKSV said...

Salam.. baru balik dr lawatan sklhg ke melaka...

Ada lalu dpn muzafar.. dan nmpk Hosp Pantai (spt dlm gmbr tu..)

Tapi.. dpt hubungi sonata direct pd masa tu... :(

sonata anak kancil said...

GPI: jika dapat hubungi, sure boleh jumpa ! Pergi Bandar Hilir la tu ye? Mana lagi nak gi...sesak gamaknya ye.

Biasa macam tu la, cuti2 M'sia ni, kat Bandar Hilir tu, kus semangat, punyalah ramai orang...orang tempatan dok dalam umah je...

GPI SKSV said...

Takpe... takde rezeki.. lain kali, kalo gi dgn family, boleh kot.. singgah2 minum teh rmh sonata...

Tapi.. di mana sy nak carik? Tanye je la polis... hehehe

sonata anak kancil said...

GPI: kalau dah tahu sek kat mana - tanya aje le kat sek..tanya polis? boleh gak!he he he...bukan takat air teh, air lain pun boleh! milo/nescafe/kopi/mineral...cewah, macam2 ada. Sudi ngan tak sudi nak singgah.

sila-sila datang lagi ke sini.