CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Monday, September 20, 2010

selamat berjaya ....harapan keluarga & negara

semalam selepas asar kami ke KLIA


pagi2 semalam dah buat balancing tires....sebelah petang best lah berdesup2 atas high-way....
tapi insyaAllah semuanya dalam kawalan....kami ke KLIA kerana bersama2 turut "menghantar" rakan2 anakanda Farahin yang berlepas ke India & Republic Czech...mereka semua adalah yang melanjutkan pelajaran dalam bidang perubatan & pergigian....tahniah kepada semua yang berjaya ke luar negara...& yang tak berpeluang ke luar negara - meneruskan pelajaran di Malaysia...sebelum ni - baru2 ni anak kepada Shifu67 pun telah berlepas ke UK...tahniah !


pukul 8.00 malam - semua dah kena masuk untuk berlepas


dah ramai dah mula turun ke bawah......bye - bye - bye


kelabu asap gambar ni pulak dah....tak kisah la....
kang nampak pulak airmata bergenang....


kami sampai ke Melaka pukul 11.00 malam...

14 comments:

Azima said...

Salam Kak,

Alhamdulillah...penat lelah ibubapa dan guru2 mendidik mereka selama ini berbaloi bila mereka berjaya...

Salam manis buat akak sekeluarga..

Wsalam.

luahfikiran said...

SALAM,
TURUT GEMBIRA MELIHAT KEJAYAAN ORANG LAIN. SAMA2 MENDOAKAN KEJAYAAN MEREKA

مسافر_اسلام said...

Salam cikgu...wah...jauh berjalan ya..tak megapa la...asalkan yang penting telah ditunaikan.

Seronok melihat kejayaan org, ia sebagai pemangkin utk berjaya jua. Sama kita mendoakan agar berjya dan kesahteraan abadi.

w.salam

aRoL said...

Alhamdullillah seronok tengok anak2 dapt ke luar negara sambung belajar. 3 hari lepas kawan saya pun ada berangkat ke UK jugak, bukan setakat pi belajar aje, dia langsung berhijrah ke sana..hehehe hujan emas di negeri orang la kot.

imanshah said...

Seronok, saya selalu menghantar pelajar2 saya kat airport, bangga bil anak didik berjaya!

ina said...

Langkah permulaan yg baik...semoga semuanya berjaya. Sejak minggu lepas pelajar2 terpilih telah mula terbang ke destinasi masing2. Malam nie anak jiran saya akan berangkat ke Mesir buat perubatan.

2 minggu lagi tetamu Allah pula akan memulakan perjlnan haji.

Cikgu Ma said...

Salam Kak
Tahniah buat mereka.Semoga mereka berjaya dalam menggapai cita-cita.perjuangan menuntut ilmu pasti tiada nokhtahnya...

sally said...

Salam,
tumpang lalu..
tumpang gembira..
tumpang bangga..
moga setiap seorang yg pergi akan kembali dgn kejayaan InsyaAllah!

Jejaka Desa said...

Alhamdulillah.Tahnioh pade yang berjaye ter...

zulkbo said...

salam singgah..moga
anda selalu sihat
dan di rahmati Allah
selalu hendaknya..
sejuknya mata memandang
anak-anak yang berjaya

Zaitun said...

Tahniah pada yang berjaya keluar negara semoga mereka beroleh kejayaan.

relevan said...

Selamat berjaya..selamat berangkat kepada beliau..

Shifu67 said...

oooo buat balancing tayar pasal ko nak merempit kat highway eii

mentang2 la OPS Sikap dah habis

sonata anak kancil said...

kepada semua menyampaikan ucapan tahniah...diucapkan jutaan terima kasih...semoga anak2 saudara saudari sekalian akan beroleh kejayaan yang cemerlang juga....bermula daripada UPSR - PMR - SPM - STPM - Kolej - Universiti...