CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Friday, September 24, 2010

Projek lagi....!

hu hu hu...mengalahkan kontraktor kelas A ke - B ke....
ntah ape2lah kan....
aku dapat projek lagi....
dah macam ni pun masih buat projek lagi ?  


bukan projek ape pun....

ni haaaaa................Projek Puding Jagung....
esok ade LDP @ LADAP @ Latihan Dalam Perkhidmatan 
lepas selesai program ini - jamuan raya diadakan......

selain daripada main menu - nasi impit & asesorinya....
( nasi impit - baru angkat dari atas api....aku sponsor - rendang & lain2 orang lain pulak sponsor )....bos aku sponsor roti jala....agaknya malam ni @ esok pagi2 ke....puas la dia menolong isterinya menjala....
buat sedap2 bos yer.....

jadi selain dari pada itu....aku kata kalau aku ade kelebihan rajin dalam diri ini - aku akan buat puding....oleh sebab malam ni tak ke mana2...petang tadi pun dah kekenyangan makan dimajlis seperti N3 semalam.....
memuding la aku tadi.......cukuplah tu....
esok ntah2 macam2 jenis makanan gamaknya ade...
...difahamkan begitu la.............pot-luck gitu !




dah siap ni - letak dalam freezer....biar dia keras kejung sejuk nak beku gitu...esok pagi2 bawak keluar....letak dalam bakul tu yang dah siap beralas ....nak makan pukul 10 pagi...sedang elok lah bila nak makan....sejuk aje....he3x


10 comments:

Azima said...

Salam Kak Sonata,

Best je nampak puding jagung tu kak...
past la kat sini cikittt..emmmm dah terlioq dah ni (:-^

Mkan ramai2 ni best..

nadz said...

Assallamualaikum Cikgu Sonata,

Rajin sungguh cikgu..
Dengan ketupat dan puding!

semoga rezeki semakin bertambah dengan kerja-kerja sedekah itu..

penjejak maya said...

salam,

utk pencuci mulut ye..

mamawana said...

sedapnyerrr....bak mai sebakul...ihikkkss

love is forever said...

sedapnyer..hehe

relevan said...

Projek puding..sedap terutama puding jagung..

Sanna said...

Salam ziarah Cikgu.
Seronoknyer!
Teringat pula zaman saya pun rajin gitu!
Tapi arini ada tamu nak datang beraya .. duk prepare jugak skit! :)

Shifu67 said...

aikk ada lagi LADAP??.... kawe kat sini pakai bagi tajuk buku kat GB je... hehehe

izan said...

banyak tu .... cuba mintak 1 nak rasa :D

aRoL said...

puding jagung...tolong nak rasa...