CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Sunday, September 12, 2010

Beraya di kampung ....

Alhamdullilah kami telah selamat kembali ke Melaka - 
balik beraya di Kluang , Johor.

Balik pada hari Khamis - dapatlah berbuka puasa di Kluang...

Hari raya pertama - kebanyakan sedara mara / anak sedara datang

Lepas itu giliran kami semua pulak pergi ke rumah pak sedara / mak sedara ni...

Kalau dah ramai tu - punya lah havoc raya ni....anak2 sedara peringkat bawahan ni ramai yang tak kenal -
time raya ni lah baru berjumpa - sebab bekerja dan duduk di seluruh pelusuk Malaysia ! 
yang dari luar negara pun ada balik (NZ)....


Hari ini dah kena balik sebab Fahd nak kena balik ke asrama petang nanti....jadi kita orang semua  kena korban lah - walaupun esok sekolah  masih lagi bercuti dan ade yang ambik cuti ganti pada hari Selasa....aku pulak kenalah sekolah hari Selasa ni...anak2 yang lain pun dah mula beransur nak balik ke univ / kolej masing2...


Tengahari ni , petang & malam dah menanti jemputan rumah terbuka....hu3x gi raya la kita jap lagi !


~~~~ Selamat Hari Raya ~~~~

14 comments:

imanshah said...

Saya pun selasa ni dah kembali ke Ipoh, Rabu sudah sekolah

Yunus Badawi said...

Anak2 ni kalau tak dibawa berjalan dan berjumpa dgn saudara mara yg lebih tua, esok2 dah tak kenal saudara.

Ko dah balik ke rumah. Kami petang/malam ni baru nak balik kampung emak Adam. huhuhu

luahfikiran said...

SALAM,
KALAU IKUT BULAN SYAWAL, HARI RAYA NI SEBULAN. ADA MASA LAGI NAK BERZIARAH MANA YANG BELUM. BILA ANAK DAH BESAR, HANTAR PULAK BALIK KE ASRAMA, MAKTAB DAN MACAM2 LAGI.

SELAMAT BERTUGAS KEMBALI.

alizan75 said...

selamat hari rayo....

mamawana said...

Salam aidilfitri

Hajah Zainab bt Abdullah said...

Salam Aidilfitri Hjh...

rezeki said...

salam lebaran buat cikgu sekeluarga

moga sentiasa gumbira dan ceria

sonata anak kancil said...

Imanshah: selamat bertugas kembali

sonata anak kancil said...

Yunus Badawi : dari kecik sampai le ni kami memang bawak anak2 ni berjalan....kecik2 1 kete - dah besar panjang ni - 2 kete !!!

sonata anak kancil said...

Luahfikiran : setahun sekali ni lah dapat bertemu sedara mara...so maksimakan masa raya ni!

sonata anak kancil said...

Alizan : SHRMZB -
pas ni keje & raya !

sonata anak kancil said...

Mamawana: SHRMZB - perabis kan kuih2 yang ade tu !!!

sonata anak kancil said...

Hjh Zainab : SHRMZB Kak Hjh....mana2 kuih yang ade pakat makan aje le....raya katakan...

sonata anak kancil said...

Rezeki : SHRMZB juga untuk Pak Itam & keluarga...kuih raya banyak lagi kot...