CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Friday, September 3, 2010

apa yang best kat sekolah baru?

kalau orang tanya apa yang best kat sekolah baru?
aku nak jawab :  ialah tempat parking kereta !!! 
nape? ohhhh...best - besar - kalau sekolah lama - muat2 kereta aku...
tapi kat sini...kete aku berlenggang kangkung masuk...
garaj ni kalau takat 2 biji kancil boleh muat !!!
(untuk orang macam aku je..he3x ..cikgu2 lain open parking)

tak ade la aku terhegeh2 nak masuk parking...
macam kat sekolah lama aku....
kena masuk parking perlahan2...
kalau tak .... cermin sipi kena tiang....
mesti kena masuk betul2 lurus....
kalau tak - bumper depan berdegong langgar tiang !

aku cite ni , pernah lah kete aku kena.....sib baik kena bumper tak ade kemek teruk cuma macam calar sikit...
aku memang buat selamba aje le 
( taknya aku cakap !!!  cakap kena marah - 
baik tak payah cakap...memang kena punya !!!)
tapi hubby aku ni mudah benar perasan kalau kete ni ade calar sana sini....sebab dia tukang cek kete !!!

sib baik jugak kete aku ni pandai bercakap - kalau aku reverse....jadi tak lah susah nak adjust kete...kalau bisu...habis lah ranap belakang bumper kete asyik langgar tiang....kalau dah dekat benar...
cepat2 dia kata - stop - stop - stop .....

alasannya senang.........
awak ni bawak kete macam lori ke????
ha ha ha....sori lah bang...tak perasan....
dah salah kita nak wat macamana...
pekakkan  aje le telinga ni....
tak pe bang sikit je.....he3x

27 comments:

penjejak maya said...

salam,

pasang kamera je belakang kereta tu masa nengok alza aritu pun dah ada model boleh letak kamera kat belakang tu..

selamat hari raya..

Yunus Badawi said...

Lepas ni ko bolehlah tukar kereta yg lagi besar hehehe

Yunus Badawi said...

Cakap kat Pak Sheikh rileklah. Setakat kereta aje yg calar bukan isterinya ngeeee

ONE ZABA said...

boleh le bawak bas pulak...

sonata anak kancil said...

penjejak maya: kang orang curi kamera...satu hal pulak ! cukup lah yg ade ni

sonata anak kancil said...

Yunus Badawi : tak mampu dah aku...ni pun dah cukup besar dah !


Pak Sheikh tu bising kejap je....aku tahu la nak pujuk dia...ngeh3x

sonata anak kancil said...

OneZaba : betul jugak kata ko...boleh wat rombongan cikgu2 aku ke Cameron..he3x

azlanlin said...

Boleh buat sewa parking pd org lain yg nak sewa..hehhe

KAMATO said...

kereta calar tak pa, jangan tuan dia yg calar

Jejaka Desa said...

Kene panggil rodong sorang jadi kamere la yek.

sally said...

Waaaa.....
Mmg harus tukor kete yg lebih bagak nih..

Aida Ali said...

Salam cikgu Sonata. Memang best kalau dapat parking besar

Rozali said...

Salam 25 Ramadhan, Cikgu Sonata

Syukur
satu kenikmatan yg Allah telah beri

Wassalam

Ayah Zain said...

salam SAK

Tahniah dapat parking besau.

az nak minta alamat rumah ye. senang nak ziarah nanti hehheh . Hantar kat emel az ok?

Shifu67 said...

wahh... sekolah baru, dpat parkit lot sendiri... naik pangkat la ni..

imanshah said...

ha parking untuk pengetua memang besar..

en_me said...

pompuan kanns.. ehehe

sonata anak kancil said...

Azlanlin : mana boleh ! bukan senang nak dapat parking macam ni

sonata anak kancil said...

Kamato : kalau boleh dua2 tak mahu...nak mancho memanjang !

sonata anak kancil said...

jejaka desa : jommmm...

sonata anak kancil said...

Sally : tak dok pitih doh weh...

sonata anak kancil said...

Aida Ali : lega ! tu pun mai pepagi...kang kalau cikgu lain letak kat laluan masuk susah jugak

sonata anak kancil said...

Rozali : syukur - rezeki - saya pun tak terfikir tukar ke sini

sonata anak kancil said...

Ayah Zain : ok - no problem...raya datang tau !

sonata anak kancil said...

Shifu : naik sikit je...gaji takok tu jugak !

sonata anak kancil said...

Imanshah : sama je...

sonata anak kancil said...

En - me : lelaki pun ade jugak buat silap !