CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thank You For Dropping By & Feel Free To Be Part Of AGK

Wednesday, November 25, 2009

Santai di Pantai Air Papan






























































Isnin 23 hb sebelum urusan rasmi selesai kami sempat ke Pantai Air Papan...
Wowwww sangat cantik pemandangan - masih ada lagi kawasan kampung walaupun tidaklah 100% kampung kerana kampung sekarang dah dimodenkan oleh arus pembangunan.


Budak2 kecik tu tengoklah - jakun dah lama tak pegi ke pantai.....


DIUCAPKAN
KEPADA SEMUA RAKAN MAYA


SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA - MAAF ZAHIR & BATIN

17 comments:

Che' Pit said...

air papan.. pernah g..
mmg cantik.. pantai landai mcm kat cherating, tak mcm PD..

tapi nampak mcm besar ombak tu.. maklumlah musim2 mcm ni..

ONE ZABA said...

jauh-jauh sikit daripada air tu. ombak kuat sekarang ni.

erkkk...tak jumpa ke nama aku kat pokok kelapa di situ!!!

cHeRyNa PiReS said...

ooooo..inilah air papan. selama nieh hanya dengar org cakap saje..

xiiinam said...

Bercanda di bibir pantai...syoknya!


Selamat Hari Raya!

maiyah said...

amboii.. nih yg jeles ni huhuu

nza said...

rindunya kt Pantai Air papan...tulh tmpt ujung minggu kami mandi manda dulu....

Hajah Nafisah bt. Haji Md. Noor said...

seronoknya...ingat blk dari Mesir ni nak gi pantai... tapi musim tengkujuh... kena buat rancangan lain dgn famili.

sonata anak kancil said...

Che Pit : memang ombak kuat...anak2 dimintak jangan pergi jauh2 ke laut...hu3x, boleh sambau macam helang...habis la

sonata anak kancil said...

OneZ : pokok kelapa pun aku tak nampak! ntah2 pokok kelapa tu dah ditebang - nyampah tengok nama ko banyak sangat gamaknya....!

sonata anak kancil said...

Cheryna : Tak pernah gi lagi? Best! pantai landai - kalau nak tenangkan fikiran dari hiruk pikuk bandar berehatlah di sini...chalet pun ada. Tapi ni musim tengkujuh - ombak kuat...bahaya.

sonata anak kancil said...

CkLah : yeiiii....bercanda2 - bermain2 di tepian pantai aje....jauh2 ke laut kang tak balik ---habis!!!

sonata anak kancil said...

Maiyah : jika ada kelapangan masa bolehlah berehat di sini...boleh dapat banyak ilham tau...

sonata anak kancil said...

Nza : ada masa datang la lagi ke tempat nostalgia ni....

sonata anak kancil said...

Hjh Nafisah : baru balik ye...tentunya seronok jumpa anak di sana....buat rancangan lain - manfaatkan cuti bersama anak2.

insan pendidik said...

salam,

IP tak pernah pegi. Tapi tengok ombak yg sebegitu risau jugak. Tak bole mandi kot waktu cam ni.

kuina said...

"sorong papan tarik papan"

sy tak pernah sampai... lagi jakun...

Yunus Badawi said...

Saya pun tak pernah sampai pantai ni. Bolehlah buat rombongan dgn kuina dan sonata ke sana.